VALTER SCAVOLINI

Hrast je velika hrvatska šansa na europskom tržištu

23.06.2012 u 18:01

Bionic
Reading

U četvrtak je svjetski poznati tvorničar namještaja Valter Scavolini posjetio Split, bio gost košarkaškog kluba Split te otvorio novi prodajni salon Scavolini u prodajnom centru City Center One

U košarkaškom klubu Split susreo se i s našim proslavljenim košarkašima Željkom Jerkovom, Tonijem Kukočem i Petrom Skansijem s kojima dijeli prijateljske i poslovne veze. Valter Scavolini je osvjedočeni ljubitelj košarke i vlasnik istoimenog slavnog kluba iz Pesara. Mada je već sponzor klubova u Italiji i nije bilo govora o sponzorstvu nad splitskim košarkaškim klubom impresivne tradicije, ovaj susret ipak, u nekim povoljnim okolnostima, i tu mogućnost ostavlja otvorenom.

Povod za ovaj kraći razgovor s vlasnikom poznatog brenda Scavolini je ipak, prije svega, nova poslovna suradnja i širenje brenda Scavolini na hrvatsko tržište te planovi tvrtke u budućnosti. U razgovoru se Valter Scavolini osvrnuo i na neizbježnu temu, aktualnu ekonomsku krizu u Europi.

 Valter Scavolini
Otvaranje novog salona i širenja brenda Scavolini u Hrvatskoj dolazi u trenutku kada je zemlja na vrhuncu krize koja se posebno odrazila na građevinski i sektor nekretnina te posredno i na tržište unutarnjeg uređenja i namještaja. Kako ste se ipak odlučili na taj potez?

Svaka kriza, pa i ova sada, je izazov. Mi u Scavoliniju vodimo posao na duge staze. Kriza u Europi, pa i u Hrvatskoj, jest prisutna, ali to nije razlog za odustajanje. Mi imamo, primjerice, salone namještaja u Grčkoj i tamo je posao, u uvjetima teške krize, zaista pao deset posto, ali tamo smo pripremili nove mjere, ponudu i akcije u cilju održanja i ponovnog rasta. Ponavljam, i kriza je dio poslovanja i mi se tome prilagođavamo.

Vidite li u skorom ulasku Hrvatske u EU poslovnu priliku za našu zemlju, ali i za vašu tvrtku?

Skori ulazak Hrvatske u Europsku uniju je svakako velika šansa za Hrvatsku, a s druge strane, u novouređenom poslovnom okviru će i nama biti olakšano poslovanje.

Brojni analitičari ističu činjenicu da će poslovna zajednica nakon ulaska Hrvatske u EU biti najviše zainteresirana za obalni pojas. Koliko takve najave imaju utjecaja na vašu odluku da proširite poslovanje i otvorite novi prodajni salon u Splitu?

Pa zapravo i nema velikog utjecaja. Poslovna suradnja Hrvatske i Italije je inače bila velika, mi smo na istom prostoru Mediterana i naše dvije obale su oduvijek bile i poslovno povezane. Naravno, treba imati u vidu da, recimo, vjerojatna ekspanzija turizma, gradnja novih hotela i potražnja za kvalitetnim rješenjima u dizajnu interijera može biti dobra prilika za brend Scavolini.

Imate li, osim trgovine, kakvih planova za širenje proizvodnje izvan Italije, u zemlje EU ili možda u Hrvatsku?

Proizvodnja definitivno ostaje u Italiji u našim tvornicama, jedan od razloga zašto brend Scavolini uživa ugled jest puna kontrola proizvodnje i razvijanje novih tehnologija. U ovom salonu možete vidjeti punu primjenu novih materijala, novih plastičnih masa, stakla i metala, ali i drva. Želim naglasiti da je, primjerice, velika šansa hrvatske industrija namještaja baš drvo, prije svega hrast. Hrast je klasika, uvijek u trendu, bilo da je u pitanju puno drvo ili furnir. Vaša industrija može izvanredno iskoristiti tu tržišnu priliku i u tom smislu smo i mi apsolutno spremni na suradnju.