Hrvatska turistička zajednica i marketinška agencija BBDO obratili su se javnosti priopćenjem kojim reagiraju na brojne medijske napise i izjave aktivistica brojnih udruga za zaštitu prava žena. Sukus priopćenja glasi – 'dobronamjerna primjedba' premijerke Kosor o seksizmu u turističkom spotu bit će uvažena i kadar sa spornom ženskom stražnjicom bit će izbačen
U priopćenju se navodi da će se 'u narednom razdoblju promijeniti kadar koji prikazuje žensko tijelo kako se sunča na plaži i zamijeniti ga drugim kadrom'.
'Poštujući dobronamjernu primjedbu predsjednice Vlade, gospođe Jadranke Kosor, kao i mišljenja i primjedbe udruga koje se bore za prava žena i ravnopravnost spolova, a koje podržavaju stavove predsjednice Vlade, ovim putem obavještavamo javnost da namjera autora televizijskog spota 'Recept za savršen odmor' niti u jednom trenutku nije bila na bilo koji način eksploatirati žensko tijelo i staviti ga u funkciju seksualnog objekta, ali prihvaćamo njihovo mišljenje da marketinška struka nije dovoljno senzibilizirana za ove teme. Budući da prilikom izrade spota nismo u potpunosti sagledali širi kontekst problema prikazivanja ženskog tijela u promidžbene svrhe, iz čega proizlazi i osjetljivost za pitanja ravnopravnosti među spolovima, a što je potaklo predsjednicu Vlade na reagiranje, u novoj inačici spota prihvatit ćemo navedene primjedbe i reakcije te taj dio spota u tom kontekstu i doraditi', rekao je Luka Duboković, direktor marketinške agencije BBDO Zagreb koja je izradila sporni spot za Hrvatsku turističku zajednicu.
U priopćenju se još navodi da se 'promidžba hrvatskog turizma koju realizira HTZ bez prestanka odvija na globalnim televizijama, tako i na televizijama na emitivnim tržištima, a od šest novih spotova ne koristi se samo inačica spota iz kampanje 'Recept za savršen odmor' od 30 sekundi koja jedina ima kadar žene kako se sunča na plaži'.
Izmjena spomenutog kadra u trajanju od tri sekunde iz navedenog spota neće proizvesti nikakav dodatni financijski trošak za Hrvatsku turističku zajednicu jer postoji zamjenski materijal koji će se koristiti u ponovnoj montaži spota, zaključuje se u zajedničkom priopćenju HTZ-a i BBDO-a.