Nakon što je Disney jučer zatvorio vrata LucasArts-a, postavlja se pitanje što će se dogoditi s igrama koje su trenutno bile u razvoju. Star Wars 1313 obećavao je najviše i izgledao jako, jako dobro
LucasArts bio je divizija LucasFilma, korporacije koju je prošle godine spektakularno preuzeo Disney. Već tada počela su naglabanja o tome kakvu će Disney politiku voditi kada je u pitanju gaming. Njihov prvi potez na tom polju sigurno ne obećava previše – LucasArts ugašen je 30-ak godina nakon osnuća.
Taj studio trenutno je radio na vrlo obećavajućoj akcijskoj avanturi pod punim imenom 'Star Wars 1313' koja je predstavljena na prošlogodišnjem E3 eventu. Nažalost, s gašenjem studija ugašen je i ovaj projekt. Ipak, još uvijek postoji šansa da rad na projektu preuzme neki vanjski studio koji bi to na kraju krajeva odradio možda i bolje od LucasArtsa koji u posljednjih desetak godina nije izdao mnogo pamtljivih igara.
Takav scenarij potvrdio je i predstavnik LucasFilma za GameInformer magazin: '1313 izgledao je fantastično, reakcija publike bila je odlična. No, jednostavno smo došli do točke gdje iz poslovne perspektive nismo mogli nastaviti s razvojem igara interno. (...) Vrijedi spomenuti da tražimo provjerene vanjske partnere koji bi nam pomogli pri izdanju igara. Još uvijek vjerujemo u gaming industriju, i dalje ćemo raditi na Star Wars igrama, no sada tražimo različite modele umjesto interne produkcije. Još uvijek postoji šansa da će se Star Wars 1313 pojaviti na tržištu.'
Podsjećamo, radnja Star Wars 1313 smještena je u podzemnu razinu 1313 na planetu Coruscant gdje bi igrač preuzeo ulogu Boba Fetta, poznatog lovca na glave. LucasArts najavljivao je tmurnu i odraslu priču te igru u kojoj upotreba lightsabera i Sile ne bi bili sastavni dio gameplaya.