Nakon prilično lošeg prvog dijela prepunog bugova i lošeg gameplaya, Iron Man 2 bi mogao donekle otjerati duhove prošlosti i podariti nam igru vrijednu naše pozornosti
Na sinoćnjoj svečanoj premijeri filma 'Iron Man 2', prekrasna glumica Gwyneth Paltrow pojavila se u svjetlucavom odijelcu jednog poznatog dizajnera, mameći pritom uzdahe prisutnih kolega i brojnih novinara koji su pratili ovaj velebni događaj. Tako je bilo na sinoćnjoj premijeri filma zbog kojeg je i napravljena istoimena igra, ali ne morate brinuti: nećemo vas daviti pričama s crvenog tepiha, nego ćemo vam probati malo pobliže prikazati i opisati Iron Man 2 igru, koja bi se trebala pojaviti krajem mjeseca travnja, i to za konzole nove generacije, PSP, Wii i Nintendo DS. Vidjevši poduži popis platformi koje su zastupljene i poučeni prošlim nastavkom ove igre sigurno slutite da bi i ovaj naslov mogao doživjeti sličan fijasko. To možda i ne bi bila toliko luda pomisao da nas određeni elementi igre nisu obradovali, tako da nećemo trčati pred rudo i suditi o igri prije nego što ona i službeno izađe u prodaju.
Glavni protagonist Tony Stark(u filmu ga glumi Robert Downey Jr.) i u dvojci će navući Iron Man odijelo, boreći se protiv zlih sila koji pokušavaju iskoristiti njegovu tehnologiju u svoju korist, ali iz potpuno suprotnih razloga. Glasove u igri ovog puta neće davati sami glumci iz filma, već su za to zaduženi profesionalni spikeri koji su svoj posao obavili i više nego odlično. Pohvala prva. Dobra vijest za sve potencijalne kupce i igrače drugog dijela jest ta da je izdavač Sega poslušao igračku zajednicu i popravio većinu stvari koje su nas u originalu toliko frustrirale. Prema najavama, količina glitcheva i bugova je svedena na minimum, ako ih uopće i bude, dok će destrukcija okoline biti još izraženija. Pohvala druga: jedan od većih problema prvog Iron Mana je bio taj što se igrač osjećao nekako izvan srži same akcije. U dvojci su to pokušali riješiti na način da su ubacili dosta zatvorenih prostora koji su dali toliko željeni osjećaj balansa i unijeli raznovrsnost samih borbi.
Prebacivanje između letenja i borbe na tlu sada je puno bezbolnije riješeno. Kao zanimljivost navest ćemo podatak da će se Stark moći služiti i svojevrsnom kung fu tehnikom kojom će svoje protivnike tamaniti kao sočne lubenice u ljetno prijepodne. U principu, Iron Man 2 je promijenio većinu stvari koje su bile loše, a sve u cilju kako bi se u što većoj mjeri distancirao od originala koji je bio, ruku na srce, prilično loš.
Iako je Iron Man 2 kvalitetniji i bolji od svog prethodnika i može se vidjeti veliki napredak i programerski trud koji je uložen u ovaj projekt, određeni problemi nisu sasvim ispravljeni. Kao prvo, Iron Man 2 je za konzole nove generacije jedna igra, za Wii i PSP druga, a za Nintendo DS sasvim treća. Imajući to na umu, možemo ustvrditi da su producenti igre svjesno išli na kvantitetu nego na kvalitetu, što nikako nije pravi put. Ali dobro, njihova stvar. Kao drugo, grafički aspekt igre ponovno nije na razini. Kockaste vizure, mutni obrisi i pikselizirani krajolik sigurno nije nešto s čime se ekipa može pohvalit te na tom polju tražiti lovorike.
Iako skeptični i s određenom dozom straha iščekujemo kako će izgledati drugi nastavak Čovjeka Pegle, nadamo se kako su ljudi iz Sege ipak izvukli pouke iz originala te ih uspjeli popraviti na radost svih fanova i onih koji će to tek postati. U konačnici, kako to i uvijek biva, krajnji sud će imati sami igrači te će se na temelju prodanih primjeraka govoriti o uspješnosti ovog naslova.