Početak iscrtavanja nove biciklističke staze u Savskoj na prvi bi pogled moglo razveseliti bicikliste koji ovih dana rogobore protiv manjka kvalitetne infrastrukture u Zagrebu. Međutim, obilježavanjem ove staze Grad Zagreb će po tisućiti put demonstrirati svoju strategiju „podijeli pa vladaj“ i dovesti bicikliste i pješake u konflikt koji samo njima odgovara
Iz Grada se rado hvale zagrebačkim biciklističkim stazama, ali se prilikom njihove izrade ne drže međunarodnih smjernica - koje su sami naručili i platili! Da ih se ni namjeravaju držati, pokazuje i nova „staza“ na pločnicima Savske. Iako je Grad Zagreb na čelu s Milanom Bandićem višekratno obećao da se staze, uključujući ovu u Savskoj, neće raditi bez suglasnosti udruga, to je očito bila čista laž.
„Ove žute crte nisu ni od kakve koristi biciklistima jer ne predstavljaju nikakav opipljiv pomak u odnosu na sadašnje stanje. Jedini rezultat bit će stvaranje dodatne napetosti jer se stvara iluzija da biciklisti imaju vlastiti slobodni prostor, dok se od pješaka očekuje da šetaju u koloni po jedan. Čak i tamo gdje je pločnik za nijansu širi, ovakva je staza besmislena jer počinje i završava na neobilježenim i uskim pločnicima gdje se suživot među pješacima i biciklistima ionako odvija bez ovih crta.“ Budući da od svog osnutka inzistiramo da se kvalitetne staze ne može izgraditi tek kistom i kanticom boje, Sindikat biciklista rezolutno odbacuje ovu intervenciju kao mazanje očiju i nepotrebno bacanje novca.
"Kvalitetno rješenje prometa na Savskoj traži sustavnu strategiju i drugačiju regulaciju gradskog prometa. Privremeno, prijelazno rješenje može biti zajednička zona tolerancije za pješake i bicikliste u kojoj bi se biciklisti smjeli voziti uz pažljivo ograničenje brzine", reklao je Vladimir Halgota iz Sindikata biciklista te još jednom pozvali Grad da počne slijediti PRESTO smjernice za izgradnju biciklističke infrastrukture koje je naručio i platio.