Ivo Josipović objavio je izvješće o primljenim donacijama za financiranje izborne promidžbe u kampanji za predsjedničke izbore - sakupivši 2.073.205 kuna do 19. prosinca. S uplatom od ukupno 150.000 kuna preko tri tvrtke, trenutno kao najveći Josipovićev donator vodi 'kralj osiguranja' Dubravko Grgić
Najveći donator prema prvom objavljenom izvješću je osiguravatelj Dubravko Grgić, a on je preko tri osiguravajuća društva - tvrtki Agram, Euroherc i Jadransko osiguranje - uplatio 150 tisuća kuna. Grgić je inače bio vjerni donator i SDP-a i HDZ-a, a zbog donacije HDZ-u našao se i na klupi za svjedoke u aferi Fimi media.
Odmah iza njega slijedi poduzetnik Branko Roglić jer je samostalno uplatio 30 tisuća kuna, a preko svoje mreže tvrtki Orbico još 70 tisuća kuna.
Donacije variraju od 50 kuna pa sve do 100 tisuća, koliko je uplatila tvrtka Intrag, iza koje stoji poduzetnik Josip Jurčević i Viadukt. Tvrtke Trifolium i Anabbela uplatile su po 100.000 kuna. 100.000 kuna dala je tvrtka Internet jelovnik iza koje stoji Nino Lulić, poznat kao osnivač prve društvene mreže za izlaske u Hrvatskoj - Tulumarka.com. Spomenimo da je 80.000 kuna dala tvrtka Emtze, iza koje je Ivan Brkičić, poduzetnik iz Zagreba. Također je zanimljivo da su HNS-ovi ministri Vesna Pusić, Andrea Zlatar Violić, Ivan Vrdoljak i Anka Mrak Taritaš donirali svatko po 30 tisuća kuna, a niti jedan SDP-ov ministar nije uplatio donaciju.
Glavni tajnik HNS-a Srećko Ferenčak dao je isti iznos, saborski zastupnik ove stranke Boris Blažeković 15 tisuća kuna, a HNS-ovi župani Matija Posavec 20 tisuća te Predrag Štromar 15 tisuća kuna. Bivši SDP-ov gradonačelnik iz Koprivnice, a sadašnji šef Podravke, Zvonimir Mršić, uplatio je 15.000 kuna.
Najbogatiji Hrvat u Rusiji Stefano Vlahović donirao je Josipoviću 30 tisuća kuna. Šefica Josipovićeve kampanje Tamara Obradović Mazal utrošila je 12 tisuća kuna.
Cijelo izvješće možete pročitatiovdje