PIRACY? NAH...

Lionhead: Industriju uništava second hand, a ne piratstvo

17.05.2011 u 13:09

Bionic
Reading

Piratstvo je jedan od najvećih problema gaming industrije već dug niz godina, a borba protiv njega dosad nije polučila baš nikakve rezultate. Ipak, ekipa iz Lionheada, autori franšize Fable, problem vidi u sasvim drugoj stvari

Fable je jedna od najprepoznatljivijih franšiza koja je svoju povijest započela još na prvoj konzoli Xbox, a njen treći nastavak upravo će se ovih dana pojaviti na PC platformi, nekoliko mjeseci nakon što su ga mogli zaigrati vlasnici Xboxa 360.

 

Lionhead obećava da su u PC verziju uložili mnogo truda i da neće biti tek još jedna loše izvedena konverzija i tome se iskreno nadamo s obzirom na podijeljene kritike koje je igra dobila na konzoli. Ipak, treba Lionheadu odati i počast na hrabrosti za konverziju na PC s obzirom da PC danas ima vrlo mali udio u ukupnoj prodaji igara. No, Fable III se navodno već isplatio prodajom za Xbox 360, tako da će svaki prodani primjerak za PC biti svojevrsni bonus, istaknuo je Mike West, dizajner borbi u igri: 'Mi ovime nemamo što izgubiti, čak ni s prisutnim piratstvom. No, kao što sam rekao, nama je danas veći problem preprodaja već kupljenih igara nego piratstvo.'

 

Zanimljivo, s obzirom da se takva prodaja ne događa samo između poznanika ili prijatelja, već veliki svjetski lanci imaju opciju otkupa rabljenih igara koje onda prodaju po osjetno nižim cijenama. Potpuno shvaćamo Westa jer njegova je igra na taj način prodana čak dva ili više puta, a Lionhead je tu dobio novac samo za jednu prodaju.

 

A o postotku prodanih igara za PC platformu govori i podatak koji je jučer objavio Gfk Chart-Track. Naime, čak 69 posto primjeraka Brinka prodano je za Xbox 360, tek 23 posto za PS3 i mizernih osam posto za PC. Ovih nekoliko jednostavnih i jasnih brojki vrlo dobro objašnjava trenutno stanje u industriji video igara.