McCann Worldgroup, čija je članica agencija McCann Zagreb, po treći je put u četiri godine osvojio naslov +Agencijska mreža godine+ na festivalu Golden Drum, najprestižnijem oglašivačkom festivalu središnje i istočne Europe
Priznanje 'Agencijska mreža godine' dodjeljuje se agencijskoj mreži, koja kumulativno osvoji najveći broj bodova obzirom na prijavljene radove te predstavlja najvažniju festivalsku nagradu. Tako je ove godine McCann Worldgroup osvojio ukupno 169 bodova, što uključuje 4 Grand Prix-a,5 Zlatnih i 9 Srebrnih bubnjeva sa 11 kampanja iz 6 zemalja, ovaj put iz Srbije, Češke, Finske, Mađarske, Izraela i Rumunjske, koje su ušle u drugi krug žiriranja.
Od četiri dodijeljena Grand Prix - a, dva su pripala McCannu Beograd za kampanju 'Lav kokice' za klijenta Carlsberg Srbija u kategorijama (Direct i Integrated), Content Grand Prix McCannu Tel Aviv za kampanju 'Big Brother Unboxing' kreiranu za IKEA-u, a Grand Prix za 'GO MONO' kampanju, koju je za Radio XXI osmislio McCann Worldgroup Rumunjska.
Razvijena regionalna kreativna kultura
Pablo Walker, predsjednik McCann Worldgroup Europe je za ovu priliku izjavio: 'Uspjeli smo razviti kreativnu kulturu u kojoj rad i rezulati na prvo mjesto stavljaju izvrsnost. Očaran sam kad vidim kako su naši napori nagrađeni diljem tržišta središnje i istočne Europe.'
'Postati najnagrađivanija agencijska mreža po treći put je izvanredan trenutak za McCann i sve naše agencije središnje i jugoistočne Europe', naglasio je Rob Reilly, globalni kreativni predsjednik McCann Worldgroup-e. 'Cijela regija je napravila sjajan posao pomažući kako našim klijentima tako i cijeloj našoj mreži. Oduševljen sam što smo primili ovo priznanje.'