McDonald's, jedan od najpoznatijih lanaca brze hrane na svijetu, objavio je novu reklamu u kojoj sve homoseksualne ljubitelje hamburgera uz slogan Kurta Cobaina poziva da su u njihove restorane uvijek dobrodošli
Nakon što su izbacili niz proizvoda i ponuda za djecu, obitelji, one s malim i one sa zahtjevnim apetitom, lanac brze hrane McDonald's u novoj reklami cilja na one koji su u manjini i koji se ne osjećaju uvijek poželjno.
Uz slogan koji je istovjetan nazivu pjesme Nirvane, u reklami tinejdžer sjedi za stolom i tepa nekom preko telefona, držeći u ruci sliku razreda. No, kad se pojavljuje njegov otac, on naglo prekida razgovor. Otac prokomentira sliku tvrdeći da je i on tako izgledao u mlađim danima i napominjući da je šteta što u razredu nema djevojaka jer bi mu sin bio pravi 'frajer'.
Reklama završava jednostavnim sloganom 'Come as you are' (Dođite kakvi god jeste) pozivajući tako sve one koji se osjećaju drukčijima da se u njihovom restoranu mogu osjećati kao doma.
'Reklama prikazuje mladog muškarca vrlo realno i bez predrasuda te uključuje homoseksualne osobe u instituciju koja je za mnoge obitelji dio svakodnevnog života. Ako je namjera McDonald'sa bila poruka da su svi dobrodošli, onda je reklama uspjela', rekao je Rodney Croome, glasnogovornik Australske koalicije za jednakost.
Dok su jedni aktivisti za prava homoseksualaca zadovoljni reklamom smatrajući je korakom naprijed, drugi i nisu toliko oduševljeni
'Kakve veze homoseksualizam ima s jedenjem hamburgera? Reklama je trebala imati jasniju poruku baziranu na toleranciji i razumijevanju za homoseksualne osobe u društvu općenito, a ne se odnositi samo na McDonald'sove restorane', rekao je gay aktivist Garry Burns
Reklama bi na francuskoj televiziji trebala biti emitirana uskoro, pa se žustrije reakcije tek očekuju.