Kao ključnog svjedoka - pokajnika protiv sad već bivšeg šefa HGK-a mediji navode 'reklamnog maga' tranzicijske Hrvatske Davora Komeričkog, suradnika Hrvatske gospodarske komore te vlasnika agencije za audio i video produkciju koji je pokušao učiniti Nadana Vidoševića predsjednikom Hrvatske
Sudeći po neslužbenoj Vidoševićevoj izjavi nakon uhićenja (koju mediji prenose od Globusa), čini se da će Vidošević odgovornost za zatajivanje 32 milijuna kuna Hrvatske gospodarske komore pokušati prebaciti na Davora Komeričkog. Potonji je autor brojnih HGK-ovih projekata, a mediji ga - premda istraga još traje - spominju kao suučesnika u navodnom lopovluku koji je nakon pritiska 'otkucao' Vidoševića.
Taj 48-godišnji Zagrepčanin tijekom zadnjih mjesec dana vjerojatno je po prvi put osobno ušao u interesnu žižu hrvatske javnosti, iako u njoj privatno djeluje već više od 20 godina kao menadžer i medijski djelatnik. Za Hrvatsku gospodarsku komoru osmislio je projekte poput Zlatne kune (godišnje nagrade najboljim poduzetnicima) i marketinške akcije Kupujmo hrvatsko
Davor Komerički, čovjek kojeg istražni organi Hrvatske terete da je preko fiktivnih poslova u Češkoj prao novac iz HGK i koji tvrdi da je taj novac u kovertama predavao Vidoševiću i njegovoj zamjenici Zdenki Peternel, za Vidoševića je radio predsjedničku kampanju 2009. godine. Ukoliko su točne informacije, koje u medije opet protuzakonito cure dok istraga još nije gotova, ispada da je glavni svjedok-pokajnik protiv Vidoševića čovjek koji je Hrvate uvjeravao da je Vidošević najbolji izbor za predsjednika Republike
Nakon završenog Agronomskog fakulteta u suton Jugoslavije, neformalnu diplomu iz marketinško-medijskog biznisa i veza 90-ih je stekao kao izvršni producent na Hrvatskoj televiziji. Na njegovom osobnom profilu na poslovnoj mreži Linkedin stoji da je sredinom 90-ih producirao niz poznatih HTV-ovih projekata: izravni prijenos posjeta pape, Porin, Dora, talk show Željke Ogreste neki su od njih.
U 21. stoljeću osnovao je tvrtku AQUIS koja je radila u organizaciji i promociji događaja i emisija kao što su ATP turnir u Umagu, 15 godina Croatia Airlinesa, Allianz Sportske igre, Big Brother itd. Asortimanu usluga svoje firme s vremenom je dodao nove 'kreativne tehnologije' poput holograma i video mappinga. Biznis mu je dobro išao i u kriznim godinama: Jutarnji list prošlog je mjeseca pisao da je AQUIS - tvrtka s manje od deset zaposlenika - svake godine poslovala s godišnjim prihodima od 4,6 milijuna kuna, nekad i dvostruko više, te s redovitom godišnjom dobiti od nekoliko stotina tisuća kuna.