Iako su iz Toyote Croatia d.o.o. u Zagrebu hrvatsku javnost umirivali da njihova vozila na hrvatskom tržištu nemaju problema s papučicom gasa koja se zaglavi pri vožnji, izgleda da se javio prvi vozač koji je imao sličnih problema
'Dogodilo mi se to iz čista mira lani u svibnju kada sam vozio toyotu RAV4. Papučica gasa jednostavno je otišla dolje, propala do kraja, okretaji krenuli 'u crveno', auto je počeo ubrzavati. Stiskao sam kočnicu i lupkao po papučici gasa, koja se nakon dvije-tri sekunde vratila', kazao je za Večernji.hr Dino Bakotin iz Splita.
Iz hrvatske Toyote kažu da im nitko nije prijavio kvar poput onih koji danima pune stupce svjetskih medija. Za splitski slučaj kazali su da je kvar uklonjen te da se nije radilo o spomenutom problemu. Problemi s gasom nekoliko su se puta ponavljali Bakotinu. Tijekom boravka u Zagrebu uputili su ga u servis u Buzinu.
'Voditelj je bio poprilično mrzovoljan. Kada sam rekao što mi se dogodilo, odgovorio je: 'Ma dajte, nemoguće', kazao je Bakotin. Kaže da mu je papučica zapela ukupno četiri puta. Naglašava da spomenuti automobil ne koristi često.
Kada je na vidjelo izašla afera i Toyota počela povlačiti svoja vozila s tržišta, Bakotin kaže da mu se 'upalila svjećica'. Tada je nazvao splitski Toyotin servis, no opet su ih ignorirali. Tek nakon insistiranja primili su vozilo na servis, gdje se još uvijek nalazi.
'Smatramo da je sigurnost vozila upitna. Izjave iz Toyote se mijenjaju, a i to navodi na sumnju. Ako se to uistinu događa, pa i vrlo rijetko, upitna je sigurnost vožnje. Takva se vozila moraju povući s ulice. Zašto zbog nedostatka informacija moramo nagađati? Tražimo samo pisano jamstvo da je vozilo sigurno. Možda smo 'loše sreće'. Želimo upozoriti na problem koji možda i drugi u Hrvatskoj imaju', poručuje Bakotin.