ZA VOŽNJU OCJENA 4,42

Osječkim tramvajima i autobusima najzadovoljniji - umirovljenici!

17.12.2012 u 16:53

Bionic
Reading

Vožnjom u autobusima i tramvajima osječkog Gradskog prijevoza putnika najzadovoljniji su umirovljenici, najviše prigovaraju studenti i učenici, rezultat je u studenom provedenog istraživanja na uzorku od 400 Osječana

Svakodnevno usluge GPP-a koristi 45,3 posto ispitanika, od kojih 80 posto ima neku vrstu prijevozne karte, dok ih se 20 posto vozi uz jednokratne karte.

Na pitanje u ukupnom zadovoljstvu radom GPP-a najvišu ocjenu na skali od 1 do 5 dali su umirovljenici, 4,42, a najnižu učenici i studenti, samo 3,66.

Umirovljenici su se zato vrlo oštro podijelili oko cijena voznih karata, koje sada za jednu relaciju iznose deset kuna. Polovica ih smatra da su preskupe, a druga polovica da su realne. Takav odnos vlada i u skupini zaposlenih, dok dvije trećine učenika i studenata tvrdi da GPP previše naplaćuje.

Nepravilnosti ističe 15 posto anketiranih, i to većinom na račun ljubaznosti vozača, prodavatelja karata i kontrolora.


Igor Medić, direktor GPP-a, prilikom današnjeg predstavljanja rezultata ankete rekao je da, iako je zadovoljan mišljenjem građana, u budućnosti tvrtka raditi na unapređenju nekih stvari, poglavito na 'navodnoj neljubaznosti nekih vozača'.

Medić kaže da će tome doprinjeti uvođenje video i audionadzora svih vozila, u unutrašnjosti i s prednje strane, što će biti korisno i policiji u slučaju očevida prilikom prometnih nesreća. Ugradnja takvog sustava po vozilu koštat će sedam tisuća kuna.

Istraživanje je provela agencija Audeo, a GPP je stajala 11 tisuća kuna. Takve ankete GPP provodi unazad tri godine otkada je Medić na mjestu ravnatelja. Među ostalim, početkom 2011. na nekoliko mjeseci uveo je čuvanje leđa vozačima noćnih linija na što su se odazvali solidarni radnici i tako smanjili nasilne napade na svoje kolege. Unazad desetak dana novost GPP-a na osječkim ulicama je tramvaj-ralica, koju su radnici napravili da bi snijeg čistili s tračnica dok voze po dnevnom redu.