Konačna cijena rekonstrukcije remetinečkog rotora zaključena je na 331,6 milijuna kuna. Pokazuje to ugovor koji će, kada prođe Skupštinu Grada Zagreba, potpisati zagrebački gradonačelnik Milan Bandić i ministar prometa Oleg Butković
Proteklih godina uvelike se licitiralo cijenom rotora Remetinec, trenutno najvećeg zagrebačkog gradilišta. Trebao je koštati dvjestotinjak milijuna, pa 250, koliko je Grad Zagreb planirao izdvojiti natječajem za izvođača radova, pa 280 milijuna, da bi se posljednja brojka vrtjela oko 300 milijuna kuna.
Da će cijena prijeći 300 milijuna, postalo je jasno kad su odabrani izvođači radova (281 milijun kuna s PDV-om), da bi se ta stavka u konačnici zaustavila na 286,4 milijuna kuna.
Cijena rotora s PDV-om na kraju će biti 331,6 milijuna, pokazuje ugovor o kojem će u četvrtak raspravljati Skupština Grada Zagreba.
Riječ je o ugovoru o dodjeli bespovratnih sredstava za projekte koji se financiraju iz fondova EU-a, koji će, kad prođe Skupštinu, potpisati zagrebački gradonačelnik Milan Bandić i ministar prometa Oleg Butković.
Prema slovu ugovora, Grad ima pravo na 320,9 milijuna kuna bespovratnih sredstava i na predujam koji ne može biti veći od 128,3 milijuna kuna, odnosno 40 posto odobrenih sredstava, s tim da prvu ratu od 48 milijuna kuna može potraživati nakon potpisivanja ugovora.
Od spomenutih 320,9 milijuna kuna, 85 posto (272, 8 milijuna) osigurano je iz fondova EU-a dok 48,1 milijun kuna stiže iz državnog proračuna. Razliku od 320,9 do 331,6 milijuna kuna pokrit će Grad Zagreb.
Osim cijene radova, koji su najveća stavka, iz troškovnika je razvidno da je na otkup zemljišta otišlo 8,6 milijuna kuna, izgradnju elektroenergetske mreže 8,9 milijuna kuna, mjerenje plinova u podvožnjacima 5,1 milijun, dok je za izvođenje radova privremene regulacije prometa, zbog koje se strahovalo da će nastajati čepovi i kaos, a pokazala se učinkovitijom od starog rotora, potrošeno četiri milijuna kuna.