MIZERNIH 1024*720

Problematičan start PC verzije Dark Soulsa

28.08.2012 u 12:02

Bionic
Reading

Svi oni koji su kupili PC verziju Dars Soulsa kada se prije nekoliko dana pojavio na tržištu ostali su neugodno iznenađeni – igra je bila zaključana na mizernoj 1024*720 rezoluciji

Priznajte, kada ste posljednji puta zaigrali igru u 1024*720 rezoluciji? Prije desetak godina, na prastarom CRT monitoru koji je zauzimao pola sobe i grijao ju na finih dvadesetak stupnjeva kada je vani bila debela ništica? Otprilike tada.

 

No, oni koji su kupili PC verziju Dark Soulsa pod imenom 'Prepare to Die Edition' neugodno su se iznenadili kada su instalirali igru i shvatili da je ista zaključana na upravo gore navedenoj razlučivosti. Istina, očekivali su se problemi s PC portom s obzirom da je i sam razvojni studio 'From Software' nedavno jasno dao do znanja da imaju velikih problema s portanjem igre jer – to nikada nisu radili. Ipak, nitko nije očekivao baš ovakve probleme. Da stvar bude još šarenija i veselija, jedan obožavatelj igre u samo 23 minute rada uspio je napraviti mod koji otključava i ostale rezolucije, zbog čega su se brojni zapitali – koliko je vremena From Software uopće uložio u port? I na kraju krajeva, zašto nisu angažirali dodatne ljude s iskustvom u portanju?!

 

No, sve u svemu, igrači su vrlo zadovoljno jer ipak se radi o jednom od najboljih RPG naslova u posljednjih nekoliko godina. A i igra se pojavila na PC platformi isključivo zbog peticije nekoliko desetaka tisuća igrača koji su to priželjkivali.

 

Nekoliko dana nakon izlaska PC verzije, Namco Bandai najavio je 'Prepare to Die Edition' i za PlayStation 3 te Xbox 360 konzole. Ono će, baš kao i PC verzija sadržavati 'Artorias of the Abyss' DLC koji cijelo iskustvo igranja produžuje za dobrih desetak sati. No, i u ovom slučaju igrači se nadaju tehničkim poboljšanjima s obzirom da je igra na obje konzole imala ogromnih problema s framerateom.

 

'Prepare to Die Edition' na konzolama će se pojaviti 26. listopada ove godine.