OD WOLFENSTEINA 3D DO...

Rage: Iza kulisa

01.07.2011 u 10:03

Bionic
Reading

U najnovijem objavljenom videomaterijalu ekipa iz Id Softwarea nam otkriva kako su od samih početaka izrasli u studio koji će nam kroz nekoliko mjeseci isporučiti Rage, njihov, kako sami priznaju, najbolji proizvod dosad

O Id Softwareu vam je, vjerujemo, poznato već praktički sve. Radi se o legendarnom studiju koji je doslovno izmislio FPS žanr još 1992. godine, a kasnije i konstantno kreirao standarde u FPS žanru svojim Doom i Quake igrama. Posljednju igru, Doom 3 izdali su sada već daleke 2004. godine, a odmah nakon toga započeo je rad na Rageu, naslovu koji bi se na tržištu trebao pojaviti 7. listopada ove godine, i to na platformama PC, PS3 i Xbox 360.

 

U najnovijem videu koji je objavio sam Id Software, članovi ekipe objašnjavaju razvoj FPS žanra koji je defacto generirao sam Id te kako im je dosad prikupljeno iskustvo pripomoglo u viziji i stvaranju Ragea.

 

 

 

Osim o povijesti ekipe, Id-ovci su se još jednom raspričali i o potpuno novoj tehnologiji koja će pogoniti igru – IdTech 5. U trenutku kada se pojavi na tržištu, Rage će zasigurno biti jedna od tehnički najnaprednijih  igara današnjice jer će, kao što je i objašnjeno u videu, Rage ići u 60 sličica u sekundi čak i na konzolama a još jedan dobrodošao feature biti će onaj koji će omogućavati da nijedna tekstura unutar igre ne bude jednaka. Za usporedbu, Infinity Ward najavljuje da će se Modern Warfare 3 na konzolama vrtjeti u 60 sličica u sekundi, dok DICE kaže da će Battlefield 3 na konzolama ići u 30 sličica u sekundi. Ruku na srce, MW3 pogonit će relativno zastarjela tehnologija, dok IdTech 5 neće mnogo kaskati za DICE-ovim Frostbyteom 2, a ići će u dvostruko većem broju sličica u sekundi.