Inovativna aplikacija ocjene zadovoljstva građana s uslugom koju su dobili unutar gradske uprave krenula je u rad početkom mjeseca, a u sklopu nje će svi građani, putem QR kodova postavljenih u hodnicima gradske uprave, moći ocijeniti njihovo iskustvo s gradskim službenicima
Kako su izvijestili u ponedjeljak iz gradske uprave, cilj aplikacije je osvijestiti djelatnike da u osnovici svi oni pružaju uslugu građanima te da se od njih iznad svega očekuje ljubaznost i profesionalnost.
"Građani koji žele ocijeniti dobivenu uslugu, morati će skenirati QR kod kojim će otvoriti razgovor putem WhatsApp-a. Za započeti ocjenjivanje, potrebno je poslati bilo koju poruku kojom se otvara cijeli set pitanja te se nude opcije odgovora", navode iz rovinjske gradske uprave. Dodaju kako će građani upotrebom ove aplikacije dobiti informaciju koji su službenici najviše opterećeni u radu sa strankama te tko je najuspješniji u komunikaciji s njima, odnosno gdje su potrebna određena poboljšanja.
"Sakupljene informacije namijenjene su internoj uporabi, a sve u cilju uvođenja potrebnih poboljšanja te organizacije dodatnih edukacija ukoliko se to pokaže potrebnim". poručuju iz Grada. Napominju kako se radi o pilot projektu razvijanja alata za javnu upravu, koji ima za cilj osvještavanja uloge gradske administracije kao pružatelja usluge, podizanje odgovornosti i efikasnosti i mjerenja opterećenja strankama, a sve kako bi se sustavno bolje organizirao posao.