Predsezonski rezultati na šibenskoj rivijeri bolji su u odnosu na prošlu godinu, a najave za glavnu turističku sezonu bude dodatni optimizam. Osim dobrih statističkih rezultata, odlične su i najave s europskog tržišta, prije svega iz Njemačke, Italije, Češke, Poljske, Francuske i iz skandinavskih zemalja. Dio te pozitivne atmosfere se može zapaziti i na ulicama Šibenika ovih dana
Zamijetili samo brojne skupine turista u obilasku povijesnog centra grada i znamenite katedrale sv. Jakova, spomenika pod zaštitom UNESCO-a. I na šibenskoj rivi je privezan veći broj plovila i taj dio Dalmacije je, uz dobro poznati Skradin te Nacionalni park Kornati, iznimno popularan među nautičarima.
U dosadašnjem dijelu godine na području Šibensko-kninske županije je boravilo oko 85.000 turista i ostvareno je 300 tisuća noćenja. S osam najvažnijih tržišta Europe zabilježen je porast broja gostiju, od šest do čak 30 posto. Veći broj gostiju je došao iz Njemačke, Češke, Italije, Slovenije, Poljske, Francuske i skandinavskih zemalja, a jedino je pao broj gostiju iz Austrije.
Dobre rezultate turistički djelatnici sa šibenske rivijere vezuju i uz brojne autobusne ture iz Francuske i Njemačke. Hoteli u Primoštenu bilježe rast od 20 posto, a hoteli Solaris kraj Šibenika bilježe rast od 12 posto u odnosu na prošlu godinu. Lošiji rezultati su zabilježeni samo u Vodicama, a na šibenskoj rivijeri u cjelini je manje domaćih gostiju. No to se može i promijeniti u glavnoj turističkoj sezoni. Ugodnoj turističkoj atmosferi u gradu ovih dana značajno doprinosi i tradicionalni dječji festival.
Turizam u Šibensko-kninskoj županiji, s dva značajna nacionalna parka, Krka i Kornati, sa svjetski poznatim Skradinom te brojnim turističkim gradićima i atraktivnim arhipelagom, definitivno je u uzletu i može se zaključiti da taj golemi potencijal nije još uvijek dovoljno iskorišten. To posebno vrijedi za grad Šibenik koji ima potencijal turističke destinacije na razini Trogira, Dubrovnika ili Hvara.
S druge strane, imajući u vidu održivi razvoj i očuvanje urbanih vrijednosti turističkih destinacija, spori i odmjereni razvoj je ponekad nehotice prednost. Šibenik je tako u prilici da u svom razvoju izbjegne neke greške drugih turističkih destinacija i postane nova atrakcija u Dalmaciji.