Najbolju uslugu za vrijeme ovogodišnje turističke sezone pružili su djelatnici u turizmu Istarske županije, na drugom mjestu su njihovi kolege iz Zadarske županije, zatim Primorsko-goranske, Šibensko-kninske, Dubrovačko-neretvanske, Splitsko-dalmatinske te na kraju Ličko-senjske županije
ZAGREB - Rezultati su to istraživanja agencije Heraklea, jedine agencije u Hrvatskoj specijalizirane za tajno kupovanje, odnosno mystery shopping, piše Slobodna Dalmacija.
Mjerenje kvalitete usluga agencija Heraklea provodi četvrtu godinu zaredom, a ovogodišnje je provedeno u razdoblju od 15. srpnja do 15. kolovoza, kada su tajni kupci u ulozi turista posjetili 145 različitih turističko-ugostiteljskih objekata u sedam primorskih županija, podijeljenih u kategorije: smještaj (hoteli, apartmani, sobe i kampovi), ugostiteljstvo (restorani, slastičarnice, kafići), suvenirnice te informacije preko turističkih zajednica i agencija.
Pritom se kod djelatnika obraćala pažnja na pet elemenata, kao što su početni pozdrav, osmijeh, nuđenje dodatnog proizvoda, zahvala te osjećaj dobrodošlice. Iako se ukupna kvaliteta usluge, u odnosu na lani, poboljšala za mršavih 1,38 posto, a osjećaj dobrodošlice za samo 0,39 posto, ostali mjereni elementi usluge: početni pozdrav, osmijeh, nuđenje dodatnog proizvoda te zahvala na kupnji, bilježe veliki porast u kvaliteti, u rasponu od 6,17 do 9,33 posto, ističu iz Heraklee.
Ipak i ove godine, u jeku turističke sezone, trećina se turista nije osjećala dobrodošlom, trećina turističkih djelatnika nije pozdravila svoje goste, a samo im se polovica djelatnika osmjehnula.
Svaki treći djelatnik pokušao je ostvariti veću prodaju nudeći gostu dodatnu uslugu pa nuđenje dodatnih proizvoda i dalje pokazuje najviše prostora za unaprjeđenje, ocjena je agencije Heraklea, uz napomenu da su ove godine zabilježeni brojni pozitivni komentari tajnih kupaca kako su pronašli odlična mjesta, ljubazne djelatnike i domaćine, ukusnu hranu i poslastice...