Još četiri dana dijele nas od dolaska StarCrafta 2, a privilegiju da prvi zaigraju igru ovaj put neće imati ni recenzenti, što je u nekim slučajevima uobičajeno
Izdavačke kuće često novinarima diljem svijeta odašilju punu verziju igre prije njenog izlaska na tržište kako bi imali vremena odigrati je i napisati recenziju te kako bi se prve recenzije pojavile usporedno s puštanjem igre u prodaju. Blizzard se međutim odlučio na sasvim drugačiju strategiju te će novinari do igre moći doći kad i igrači, no njihov potez itekako ima smisla.
Naime, kako bi recenzenti svoj posao mogli dobro obaviti, moraju testirati i multiplayer, a jedini način da ga isprobaju u pravom okružju je da ga igraju kada pravi igrači ispune servere koji će biti uključeni u ponoć na dan prodaje igre. Multiplayer će sigurno biti najdugotrajnija komponenta StarCrafta 2, a dobar dio njega već je otkriven i u beta testiranju, dok ljudi u Blizzardu šute kao zaliveni kada ih se pita za singleplayer i survival mode.
Eventi povodom lansiranja igre očekuju se diljem svijeta te smo sigurni da će Blizzard prirediti prvorazredne spektakle, a zbog vremenskih zona prvi će igru moći zaigrati Australci i Novozelanđani, a onda redom Azija, Europa i Sjeverna Amerika.
StarCraft 2 u izradi je već sedam godina, a prije nekoliko dana pisali smo da je samo razvoj stajao 100 milijuna dolara, što je čini igrom s najskupljom produkcijom u povijesti. Također, StarCraft 2 je prva Blizzardova igra nakon 2003. koja u sebi nema ime World of Warcraft.
I za kraj, pogledajte posljednji teaser trailer, Ghosts of the past: