Marketing Madness, trodnevna marketinška konferencija interaktivnog karaktera koju organizira studentska udruga Hrvatska studentska asocijacija pri Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, održat će se 29., 30. i 31. ožujka 2017. na Ekonomskom fakultetu
Cilj studentske konferencije je povezivanje mladih, proaktivnih individualaca željnih novih znanja iz područja marketinga i područja njegove primjene. Konferencija će pružiti uvid u aktualne marketinške trendove koji se primjenjuju u Hrvatskoj i svijetu, a kroz iskustva istaknutih i uspješnih marketinških profesionalaca, sagledat će se primjena marketinga u različitim aspektima poslovanja. Trodnevni, službeni program konferencije zamišljen je u obliku dinamičnih predavanja, panel diskusija i 'know-how' radionica te će sva tri dana trajati od 10 do 17 sati, nakon čega će slijediti neformalni dio konferencije tijekom kojeg će se sudionici upoznavati i povezivati s predavačima kroz osmišljen program. Trodnevni program povezuje zajednička tema marketinga, no svaki dan zamišljen je kao zasebna tematska cjelina posebnog naziva.
Prvog dana konferencije, naziva MarketIT, teme su uloga i važnost digitalnog marketinga u svijetu brzih i značajnih promjena, a svoja bogata iskustva vezana uz područje digitalnog marketinga, podijelit će, uz ostale, Vice Božić, direktor i osnivač digitalne agencije GoAds te Miroslav Varga, SEO tvrtke Escape i jedan od prvih certificiranih GoogleAdWords i Analytics trenera u Google Adriatics regiji. Također, prvi dan konferencije obilježit će panel u kojem će predstavnici uglednih agencija, Nikola Vrdoljak, direktor agencije 404, Boris Zatezalo, Senior Account Manager iz Degordiana, te Igor Mladinović, glavni kreativni direktor agencije Imago&Ogilvy, podijeliti svoja iskustva i razmišljanja na temu „Kreativnost u 21. stoljeću“.
Drugi dan konferencije, naziva MarketINC, bavi se temom korporacijskog marketinga, njegovom primjenom na stranom i domaćem tržištu, te ključnim elementima za uspješno provođenje marketinških aktivnosti u korporaciji, a svoja iskustva u korporativnom marketingu, između ostalih će, sa sudionicima, podijeliti predstavnici tvrtki Coca-Cola Adria te L' Oreal Adria.
Zadnji, treći dan Marketing Madnessa, MarkeTHINK, namjenjen je upoznavanju s evolucijom marketinga, odnosno, neuromarketingom i potrošačkom psihologijom, a neki od predavača ovog dana su Boris Šurija, techie psiholog i osnivač agencije Behave te Denis Tomić iz Spana, IT tvrtke koja je sukreator aplikacije Emily,hrvatskog IT rješenja za analizu offline kupovine.
Voditeljica projekta, Valentina Prpić, ističe da je Marketing Madness konferencija koju organiziraju studenti za, prvenstveno, studente te je, u tom smislu, cilj potaknuti mlade na proaktivan pristup i sudjelovanje u programu konferencije tijekom koje će, iz prve ruke, saznati kako je biti profesionalac u današnjem marketinškom svijetu, u kojemu značajne promjene svakodnevno mijenjaju 'pravila igre'. Konferencija je namjenjena svim studentima te mladim profesionalcima čije je područje interesa marketing. Sudjelovanje u programu konferencije je besplatno, no potrebno se prijaviti za sudjelovanje putem linka koji se nalazi na službenoj Facebook stranici Marketing Madness konferencije. Medijski partneri konferencije su portali Studentski.hr i Dnevno.hr te Radio Student.
Hrvatska studentska asocijacija (HSA) neprofitna je studentska udruga, osnovana pri Ekonomskom fakultetu u Zagrebu prije više od 20 godina. Idejno osnovana kao udruga koja predstavlja studente i pomaže im u ostvarivanju njihovih prava, s vremenom izrasta u udrugu koja stvara i povezuje, te uspješno realiziranim idejama, nadopunjuje studentski život svakog studenta dajući mu priliku da iskusi 'više od studiranja'. Udruga duži niz godina sudjeluje u organiziranju brojnih projekata, a neki od njih su Manager 20 Youth- reshaping the future, DriveINkino, International Week Zagreb, Marketing Madness, Turizam inovacija, Poduzetništvo inovacija, Brucošijada Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, Studentski poslovni list Manager i mnogi drugi.