U očekivanju točnog datuma parlamentarnih izbora, stranke ne miruju, a SDP se nada ponavljanju recepta za uspjeh s predsjedničkih izbora, naime, kako piše Vjesnik, svaki je SDP član u zadaću dobio 'vrbovati' 10 glasača i pobrinuti se da preko osobnog podsjetnika, SMS-a ili telefonskog poziva, doista i izađu na izbore
Pod motom 'Glas po glas' diljem Hrvatske, po svojim općinskim i lokalnim organizacijama SDP je predstavio kampanju prema kojoj bi članovi SDP-a trebali 'animirati' svoje bližnje da na izbornom listiću zaokruže upravo SDP, piše Vjesnik
U tu su svrhu održane i brojne edukativne radionice na kojima je članstvu podijeljen svojevrsni anketni listić na kojem bi trebali navesti, po mogućnosti, deset osoba iz kruga obitelji i prijatelja te ih uvjeriti da je SDP pravi izbor. Zamišljeno je da se 'anketirane' animira tako da im se predstavi stranački program, pogotovo na ključnim pitanjima gospodarstva i obrazovanja.
Vjesnik podsjeća da je u SDP-u dosad otisnuto čak 36.000 članskih iskaznica, što znači da bi, kad bi svatko uistinu privolio po deset osoba, SDP na taj način mogao skupiti 360.000 glasova što definitivno nije zanemariva brojka.
Na Iblerovom trgu nisu raspoloženi za odveć informacija o ovoj aktivnosti, čiji je voditelj saborski zastupnik i jedan od viđenijih SDP-ovaca Nenad Stazić, koji ističe da je riječ o unutrašnjoj stranačkoj tvari.
Međutim, u stranci podsjećaju da nije riječ o nekoj novoj kampanji jer je u određenim područjima Hrvatske već isprobana na parlamentarnim izborima 2007. godine, a mjestimično je bila aktivirana i u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore 2009. te se pokazala punim pogotkom, jer je kandidat SDP-a Ivo Josipović, uvjerljivo 'pomevši' konkurenciju, postao prvi predsjednik Hrvatske iz SDP-ovih redova.