Pokušali smo doznati kakav je aranžman dogovoren prilikom privremenog preseljenja fešte iz Čavoglava u Knin za dvadesetu obljetnicu Oluje, s obzirom na to da su se kninski ugostitelji žalili da je Thompsonova tvrtka ondje držala štandove. Je li zaradom od pića kompenzirano preseljenje fešte i tko je sve zaradio na masovnom koncertu - ostat će misterij
'Šta ja znam čiji su bili šankovi i štandovi!', reakcija je Zdravka Barišića, menadžera pjevača Marka Perkovića Thompsona, na jednostavno pitanje o tome tko je ubirao zaradu na kninskom koncertu povodom proslave godišnjice Oluje.
Na lokalnom stadionu se, prema procjenama policije, skupilo oko 90 tisuća ljudi, a reporteri tportala na licu mjesta uvjerili su se u prigovore lokalnih ugostitelja kojima je zasmetalo to što 'Thompsonova tvrtka drži ugostiteljstvo na koncertu'. Time im je, smatraju, onemogućena vrlo solidna zarada.
Tragom te informacije pokušali smo doznati kakav je zbilja bio dogovor oko privremenog preseljenja fešte iz Čavoglava u Knin za dvadesetu obljetnicu Oluje, no to se pokazalo gotovo kao nemoguća misija: službenih informacija jednostavno nema. Na dan 5. kolovoza u popodnevnim satima u Kninu je bio vidljiv deficit policajaca, pa se dio maloljetnika i građana s nešto višim promilima alkohola u krvi nesmetano zabavljao uzvikujući ustaške slogane i pjevajući 'Juru i Bobana'; očekivati pojavljivanje poreznih inspektora u takvim okolnostima stoga je čista iluzija.
Svrha ovog teksta, dakle, nije razotkriti tko je zaradio na masovnom koncertu, već upravo suprotno - ukazati da će to zauvijek ostati misterij.
Službeni organizatori kninske proslave Oluje su ministarstva obrane i branitelja te Grad Knin, s time da su ministarstva bila uključena samo u prijepodnevni dio programa, dakle do završetka ceremonija na tvrđavi i glavnom gradskom trgu. Premda je cjelokupni program bio usuglašen, od popodnevnih sati palicu je preuzela kninska gradonačelnica Josipa Rimac, pa se može kazati da je koncert Thompsona i prijatelja (Mate Bulića, Đuke Čaića i Opće opasnosti) u njezinom djelokrugu rada.
A gradonačelnica Rimac tradicionalno prezire novinare, pogotovo kada joj žele postaviti kakvo pitanje oko njezinog rada u Kninu ili ako zatraže informacije iz same gradske uprave. I u ovom slučaju Rimac je danima ignorirala naše pisane zahtjeve i odgovoriti kakav je bio financijski aranžman koncerta, a tek smo slučajno uspjeli kontaktirati s njom putem mobitela. Javila se, objasnila da je na godišnjem odmoru i nakon dvije rečenice prekinula vezu.
'Thompson je poklonio svoj nastup Kninu, a mi smo povodom proslave Oluje sve javne površine dodjeljivali na korištenje bez naknade. I njemu, ali i svim ugostiteljima, kao i vlasnicima štandova sa suvenirima', kratko nam je kazala Rimac.
Istinu za volju, treba kazati i da je sama produkcija koncerta morala koštati nešto, a da se ulaznice nisu naplaćivale, pa je bilo logično zapitati jesu li se organizatori na koncu uspjeli barem pokriti. Za dosta nervoznog Thompsonovog menadžera Zdravka Barišića sve to su notorne budalaštine.
'Ja sam se brinuo o bini, šta ja znam čiji su bili šankovi! Ne, nikakva Thompsonova tvrtka nije bila uključena, nije imala nikakav ugovor niti je ispostavila ijednu fakturu', odrješit je Barišić. On kaže da koncert poput ovoga 'ne može biti ni na dobitku ni na dobitku' te da ni pjevač ni njegovi prijatelji nisu naplatili honorar, a dao je naslutiti da je dio troškova organizacije ipak podmiren iz troškova cjelokupne proslave Oluje.
O kolikom iznosu se radi, jasno, uzalud je i pitati...