Odgojiteljica karlovačkoga Dječjeg vrtića 'Park' koju su roditelji prijavili jer je dvojicu četverogodišnjaka 19. lipnja zatvorila na tavan zbog nediscipline, dobila je od Agencije za odgoj i obrazovanje obvezu stručnog usavršavanja u području razvojne psihologije, postavljanja granica kod neprihvatljivog ponašanja djece predškolske dobi i području planiranja i programiranja odgojno-obrazovnog rada
U izvješću o provedenome stručno-pedagoškom nadzoru piše kako nije moguće utvrditi jesu li dječaci bili zatvoreni na tavanu. Ako se dogodilo, kako kaže odgojiteljica, da ih je odvela nekoliko koraka prema stubištu da ih posebno upozori na neprihvatljivost njihova ponašanja, i to je, ističe se u izvješću, neprimjereno .
Navodi se da se odgojiteljica u postavljanju granica prilikom neprihvatljivog ponašanja dječaka koristila pedagoški neprihvatljivim postupkom jer u djece u petoj godini života raste strah od mraka i samoće. To nikako ne treba pojačavati, nego djeci dati zaštitu. U toj dobi djeteta, ljutnja se manifestira ružnim riječima, dijete čini ono što je zabranjeno te može nanijeti ozljede sebi ili drugima i načiniti štetu. Zato odgojitelj kao stručna osoba treba
poznavati razvojnu psihologiju djeteta i znati kako reagirati na djetetove emocije.
Odgojiteljici se nalaže stručno usavršavanje za nošenje s profesionalnim stresom i komunikaciju s djecom i roditeljima te obveza da ispunjava dnevnik rada, posebice u dijelu koji se odnosi na 'iskorišteni situacijski poticaj i zapažanja o aktivnostima i ponašanju djece u odnosu na postavljene zadaće'.
To su neke od mjera koje je viša savjetnica za predškolski odgoj te agencije Tijana Vidović predložila odgojiteljici i vrtiću kao ustanovi. I vrtić i odgojiteljica imaju obvezu podnijeti agenciji izvješća o učinjenim stručnim promjenama i to po točno propisanim rokovima ove i sljedeće godine, a po riječima više savjetnice za odnose s javnošću iz te agencije Antonele Nižetić-Capković, agencija može za neko vrijeme obaviti i nadzor.
Odgojitelj kao stručna osoba treba dijete usmjeravati na pozitivan način, uz postavljanje jasnih granica, pružanje smislenih objašnjenja, bez tjelesnog ili psihičkog pritiska, dio je stručnog mišljenja Agencije za odgoj i obrazovanje.