Komunikacija na društvenim mrežama SDP-u je oduvijek bila mila pa je tako i početkom kolovoza u ovo vrijeme u kojem, kako svi redom tvrde, nitko službeno nije u kampanji, a svi željno iščekuju datum parlamentarnih izbora, krenuo u akciju Ljetom dobrih vijesti u kojoj preko Facebooka i Twittera nabraja uspjehe u turističkoj sezoni, a usput je umjesto Socijaldemokratska parije Hrvatske, službena stranica na Facebooku vladajuće stranke ime skratila u SDP
Produljenje sezone, rast noćenja prema destinacijama, porast dolazaka gostiju iz Njemačke, Češke, Slovenije, Poljske i Austrije, 40 milijuna noćenja u Hrvatskoj od početka godine, 30 posto više zaposlenih na neodređeno prvih šest mjeseci u turističkim djelatnostima, povećavanje konkurentnosti Hrvatske kao turističke destinacije uz zahvalu svim turističkim djelatnicima koji svojim znanjem i trudom doprinose ostvarenju vrhunskih turističkih rezultata – statusi su kojima se na svojim službenim profilima na društvenim mrežama Facebook i Twitter uz vesele grafike hvali SDP posljednjih dana, a sve pod nazivom 'Ljeto dobrih vijesti'.
Usput, doduše, i mora odgovarati građanima na pitanja zašto se diče nečim što je uspjeh Vlade u kojoj sjede i ljudi iz drugih stranaka, kao i kako je to Vlada zaslužna za to što sunce sja ili je riječ o izborima pa treba u sebi prilog upisati što se više toga može. No u SDP-u, koji je vodeća stranka Kukuriku koalicije i na čelu Vlade, ističu da je 'riječ o redovnim stranačkim aktivnostima koje osmišljava online tim SDP-a', kazala je tportalu Danica Juričić Spasović, glasnogovornica SDP-a.
A online tim SDP-a, kako se po poznatoj skraćenici od početka kolovoza umjesto Socijaldemokratska partija Hrvatske zove i njihova službena facebook-stranica, građane podsjeća da 'dobri rezultati ne dolaze sami od sebe već su rezultat predanog rada. Naravno da su povoljni prirodni, geografski i klimatski uvjeti važan čimbenik uspješnosti hrvatskog turizma, ali bez ulaganja u usluge, infrastrukturu i ljudske potencijale, uspjeh ne bi bio moguć. Samo ove godine bit će otvoreno 25 novih, odnosno obnovljenih hotela što je najviše u posljednjih deset i više godina. Ukupne planirane investicije u turizmu za ovu godinu iznose gotovo pola milijarde eura, što je daleko više nego prošle i pretprošle godine'.
Također, online tim SDP-a napominje i da su 'dobri rezultati turističke sezone dio programa 'Hrvatska 365' koji već daje rezultate, a provodi se prema Vladinom programu i smjernicama. Rast u dolascima i noćenjima otvara nova radna mjesta i našim ljudima osigurava veći dohodak'.
A dok se vladajuća stranka, koja tvrdi da je riječ o redovnim stranačkim aktivnostima, svojim uspjesima hvali na društvenim mrežama, stranački prvaci isto rade na terenu pa je tako potpredsjednik Vlade SDP-ov Branko Grčić u gostovanju prije koji dan u programu Radio Splita ocijenio da je krenula 'lagana pretkampanja', a očekivanja su da će krajem ove godine krenuti i kampanja za izbore i ona u SDP-u mora biti do kraja osmišljena.
'Mi moramo jasno izraziti dobre rezultate, način na koji smo u ove tri godine uvodili reda u državu, način na koji smo pripremili ovo što se sada događa, dakle taj jedan gospodarski oporavak i uzlet što je sigurno jedan od najvažnijih argumenata', rekao je pritom Grčić, kojeg u HDZ-u nazivaju 'prvakom zavaravanja javnosti i glumljenog optimizma'.
Stoga su odmah drugi dan morali medijima odaslati priopćenje u kojem se osvrću na, kako kažu, 'fascinantne rezultate mandata ove Vlade': 'egzodus više od 100.000 hrvatskih građana, 100 milijardi kuna novog zaduženja, pad BDP od 3,5 posto, kreditni rejting 'smeća', rekordnih 322.000 blokiranih, rekordni deficit državnog proračuna...' Pritom su iskoristili priliku podsjetiti na svoj program, iako se još uvijek čeka da ugleda svjetlost dana, i samo kratko poručili: 'Sva sreća pa HDZ ima program za rast BDP-a, i to od četiri posto godišnje.'