Istraživanje je provedeno u srpnju ove godine, i to u 20 razvijenih zemalja te u zemljama koje su u razvoju, a imaju važnu, ali različitu ulogu u međunarodnim odnosima i trgovini te poslovnim, kulturnim i turističkim aktivnostima
Prema istraživanju GfK Grupe koja je mjerila imidž 50 država, Sjedinjene Američke Države odnijele su treću godinu zaredom titulu nacije s najboljom ukupnom reputacijom.
Istraživanje je provedeno u srpnju ove godine, i to u 20 razvijenih zemalja te u zemljama koje su u razvoju, a imaju važnu, ali različitu ulogu u međunarodnim odnosima i trgovini te poslovnim, kulturnim i turističkim aktivnostima. Ukupno je anketirano 20.337 ispitanika, a pitanja su obuhvatila kategorije: izvoz, vladavina, kultura, ljudi, turizam i imigracija te investicije. Rangiranje se temeljilo na prosjecima za svaku pojedinu kategoriju.
Njemačka je zauzela drugu poziciju, dok se Velika Britanija s lanjske četvrte popela na treću poziciju. Četvrto i peto mjesto zauzimaju Francuska i Japan.
Dobroj ocjeni SAD-a pogodovala je burna politička i ekonomska klima u Europi, ali i karakteristike poput 'inovacije', 'mogućnosti' i 'živosti', dok su se kao slabosti te svjetske sile pokazale 'vladavina demokracije' i 'globalno ponašanje'.
Visokorangirane zemlje većinom pripadaju zapadnim tržišnim ekonomijama, a najvišu poziciju od zemalja u razvoju zauzeo je Brazil, koji se smjestio na 20. mjesto ljestvice.