S TV Pinka poručuju da se ne pribojavaju pada rejtinga, jer u Hrvatskoj 'ne postoji borba za klijente', dok se u drugim državama, gdje se Pink emitira preko zemaljskih televizija, 'to sigurno neće' odraziti na gledanost. Većina medija nije podržala Mitrovićevu 'borbu protiv Hrvatske', a srbijanski satirični portal Njuz.net ismijava ga objavom 'informacije' kako radnici Pinka moraju dokazati da bar tri generacije unatrag nemaju hrvatske krvi odnosno da nisu hrvatskog porijekla
Osvetnički pohod vlasnika balkanske medijske kuće Pink Željka Mitrovića po hrvatskim programima i oglasima na Pinkovim programima nije probudio veliku solidarnost i nacionalnu euforiju u srpskoj javnosti.
Istini za volju, najava da će skinuti s programa sve što dolazi iz Hrvatske, makar to donosilo i novac, osokolilo je desničarski raspoložene forumaše, no entuzijazam je ubrzo splasnuo, pa se tijekom vikenda više govorilo o financijskom stanju njegovog medijskog holdinga.
Novine su prenijele podatke središnje banke prema kojima jedna od njegovih tvrtki, Pink Itnernational Co., ima blokiran račun od 2. kolovoza i da ima dug oko oko 12 milijuna dinara (120.000 eura) te da joj je račun protekle godine bio u blokadi gotovo 120 dana.
I tvrtka Pink Digital Systems bila je u blokadi 36 dana u posljednjih 12 mjeseci, zadnji put od 28. lipnja do 18. srpnja.
To bi moglo nagovijestiti da odbijanje emitiranja hrvatskih produkcija te ugovora s hrvatskim oglašivačima neće biti baš toliko neosjetno koliko je Mitrović želio prikazati objašnjavajući da su Pinkovi reklamni blokovi već dupke puni.
Ipak, prema riječima glasnogovornice Pink TV, ukidanje reklamiranja neće toj kući zadati dodatni financijski udarac.
Ona je za tportal rekla da postoje određeni financijski problemi 'koji su se poklopili s generalno lošom poslovnom godinom', kao i s bolešću vlasnika, ali da Pink iz tih problema izlazi.
Ona je mišljenja da će oglašivače iz Hrvatske zamijeniti oni iz drugih zemalja te da će ukupni prihod Pinka od oglasa ostati nepromijenjen.
Također, Vojtehovski kaže da se ne pribojava pada rejtinga, jer u Hrvatskoj 'ne postoji borba za klijente', dok se u drugim državama gdje se Pink emitira preko zemaljskih televizija 'to sigurno neće' odraziti na gledanost.
Reklamna odmazda je u Srbiji potaknula sarkastične komentare. Srbijanski satirični portal Njuz.net objavio je kako radnici Pinka moraju dokazati da bar tri generacije unatrag nemaju hrvatske krvi i da nisu hrvatskog porijekla.