Bizibi
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
Bizibi
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
SVI KREATIVCI NA JEDNOM MJESTU
Jeste li ikada razmišljali o mogućnosti da na jednom mjestu možete pronaći sve kreativne, originalne proizvode, a pritom ćete prenijeti svoje dojmove i sugestije tvorcima tih proizvoda te usput razmijeniti svoja iskustva s drugim kupcima? Vjerojatno vam je takva ideja pala na pamet dok ste bezuspješno tragali za idealnim poklonom ili predmetom kojim ćete oplemeniti dom. Ekipa kreativaca osmislila je web-platformu Bizibi kako bi potragu za idealnim predmetom učinila brzom, uspješnom i bezbolnom
'Radi se o okupljanju svih zainteresiranih kreativaca na jednoj jedinstvenoj web-stranici na kojoj će svi oni koji cijene takav rad moći razgledati što imaju u ponudi, olakšati si pretraživanje pojedinih proizvoda tražilicom i filtriranjem kako bi našli točno ono što žele a da ne lutaju internetom. Ono što je najvažnije, na mnoge ne biste sami naišli. Susretat će se zainteresirani kupci i kreativci prodavači. Kako se radi o unikatnim proizvodima, postojat će i mogućnost dogovaranja personaliziranih artikala ili onih po željama, u različitim bojama i oblicima', otkriva nam Ivan Ružević, jedan od članova ovog kreativnog tima.
Od prirodne kozmetike do torbi
Trenutačno su još u fazi prezentacije budućim prodavačima i kupcima, ali njihova ideja ima jasnu viziju.
'Glavno mjesto će biti web-stranica, svojevrsna tržnica kupaca i prodavača. Prodavači su kreativci različitih djelatnosti. Od onih koji se bave izradom proizvoda od lavande, proizvodnjom čokolade, kreiranjem i šivanjem odjevnih premeta, izradom nakita, satova, torbi, dječjih igračaka, proizvoda od kamena, svile, čipke, vune, drveta, namještaj, dekorativni artikli, umjetnički radovi, prirodna kozmetika, svijeće, torte od pelena ili one kartonske i još mnogo različitih artikala, iz različitih područja djelatnosti, a svi izrađeni vrijednim rukama kreativaca u kućnoj ili maloj radinosti', priča član ovog tima.
Kupci ih postupno sve više prepoznaju, što pokazuje da je ideja o ovakvom tipu projekta bila pomno i pametno osmišljena.
'Kupci nas upoznaju svaki dan sve više, i za to nam služe društvene mreže gdje smo trenutačno na Facebooku, a za koji dan krećemo i s nekoliko dodatnih kanala. Trenutni fokus nam je na hrvatskom tržištu, što ne znači da ćemo tu stati budući za internet nema ograničenja. Pogotovo kada je u pitanju kvalitetan proizvod koji je jedinstven i ne može se kupiti u klasičnim dućanima', navodi Ružević.