SPLASH DAMAGE ODGOVARA

Zašto je Brink drugačiji?

27.04.2011 u 09:16

Bionic
Reading

Nedugo prije izlaska dugo isčekivanog multiplayer-only FPS-a pod imenom 'Brink', autori igre u podužem su nam videu odlučili objasniti kako se igra Brink i po čemu je drugačiji od ostalih igara na tržištu

Tržište nas na mjesečnoj bazi gotovo bombardira novim naslovima koji nude ovakvo ili onakvo iskustvo te isti takav multiplayer, no malo je onih koji traju godinama bez smanjenog intenziteta. Na pamet nam trenutno pada samo Valveovo remek djelo: Team Fortress 2. Da, da, znamo, Call of Duty, no CoD izlazi svake godine pa i nije neka umjetost u tom razdoblju na serverima zadržati x milijuna igrača.

 

Još od početaka produkcije, Brink je bio naslov koji se jednostavno izdvajao, kako art stilom, tako i prije svega načinom kretanja s uzorom u parkouru, a pod imenom 'SMART'.

 

Dodatne bodove igra bilježi i zbog razvojnog studija: Splash Damage iskusni je studio kojemu je Brink prvi samostalni projekt, dok su za Id Software dosad radili na multiplayer komponentama za Return to Castle Wolfenstein, i Doom 3 te na Wolfenstein: Enemy Territory i Enemy Territory: Quake Wars.

 

Po čemu će se to Brink razlikovati od ostalih igara na tržištu i zašto bi baš njega trebali kupiti, Splashovci su nam pokušali odgovoriti u priloženom videu;

 

 

Brink izlazi 13. svibnja 2011. i to za PC, PS3 i Xbox 360.