Nakon što su u srijedu ujutro sazvali konferenciju za novinare na temu koliko je novca zagrebački SDP potrošio u kampanji, na kojoj nije iznesena nijedna brojka, a medije je voditelj financijskog tima Izbornog stožera SDP-a Zagreba Slavko Kojić uputio da se obrate na adresu Gradskog izbornog povjerenstva (GIP), u večernjim satima dogodio se obrat i iz SDP-a je stiglo priopćenje u kojem stoji da se financijski plan kampanje nalazi u planiranim okvirima od 2,5 do tri milijuna kuna
Neviđenu aroganciju i bahatost Bandićevog zagrebačkog ogranka SDP-a, koji saziva presicu na određenu temu da u maniri najboljih kumrovečkih demagoga na njoj ništa ne bi rekao, očito su odlučili ispraviti iz Milanovićeva tabora, pa je voditeljici zagrebačkog Izbornog stožera SDP-HSU Jeleni Pavičić Vukičević naloženo da složi priopćenje kojim se trebala ispraviti glupost učinjena rano ujutro.
Teško je povjerovati da su se Slavko Kojić i Jelena Pavičić Vukičević oteli kontroli i da prije presice nisu brifirali gradonačelnika što će reći na tu temu. Ako se to ipak dogodilo, pa je priopćenje plod Bandićevog pranja glava, onda se može govoriti o neredu unutar njegovih redova.
U priopćenju se navodi 'kako je više od 95 posto njihove kampanje financiralo oko 11 tisuća članova SDP-a, uplatom redovitih članarina te donacijama stranci na stranački račun i na račun kandidata za gradonačelnika'.
'Analizirajući uložena sredstva u prvom krugu kampanje, krećemo se u gabaritima predviđenoga, odnosno vodimo računa da troškovi naše kampanje korespondiraju s realnom situacijom u kojoj se Zagreb kao glavni grad i društvo u cjelini nalaze', stoji u priopćenju i dodaje se da će za drugi krug uložena sredstva biti znatno manja, a predviđen je iznos od milijun do milijun i pol kuna.
Međutim, baš kao ni danas, tako ni u večernjem priopćenju SDP-ovci nisu odgovorili na novinarska pitanja koliko je utrošeno za džambo plakate, koliko za oglašavanje na HTV-u te koji su donatori poduprli završni SDP-ov predizborni skup na Trgu bana Jelačića.