START S JELAČIĆ PLACA

Zubak sa 120 vozila i 300 ljudi stigao na taksi-tržište

10.10.2011 u 14:34

Bionic
Reading

Oryx grupa u vlasništvu Pave Zubaka predstavila je danas u Zagrebu svoju novu uslugu – Oryx taxi. Prezentacijom 120 vozila Zubak je najavio borbu u segmentu tržišta koji njegova grupacija dosad nije pokrivala

Za promociju novog taksija izbran je ni manje ni više nego Jelačić plac, čime su potvrđene dobre Zubakove veze s čelnim ljudima zagrebačke Gradske uprave, koji su osigurali to da središnji gradski trg postane marketinški poligon jednog poduzetnika. U Gradu tvrde kako bi bilo kome tko je spreman platiti ustupili korištenje Jelačić placa ze nešto slično.

Start 14 kuna i 5,8 kuna po km

Oryx taxi može se naručitipozivom na telefon 1888 (cijena je kao poziv prema fiksnoj liniji), na stranici oryx-taxi.hr ili pomoću aplikacije za pametnetelefone Oryx taxi, koja se može skinuti s njihove stranice. Cijena starta s Oryxomiznosi 14 kuna, po kilometru je 5,8 kuna, prtljaga se ne naplaćuje te nemarazlike u cijeni između dnevne i noćne vožnje. U svih 120 vozila,osim gotovinom, može se plaćati kreditnim karticama, ali i Oryxovimbonovima i Oryxovim karticama, koji će biti dostupni od 17. listopada na svimkioscima Tiska. 'Imamo tri razine bonova, od 50, 100 i 200 kuna. Za bon od50 dobiva se dodatnih 5 kuna, na sto još 11, a na 200 dodatne 24 kune.Kartice imamo i za fizičke i pravne osobe te ih za svaku uplatu  nagrađujemos dodatnih 12 posto', istaknula je direktorica Oryx taksija LidijaŠafranko. 

Prema riječima potpredsjednika Uprave Oryx grupe Ivana Zubaka, u projekt Oryx taxi, koji će zapošljavati 300 ljudi, uloženo je 40 milijuna kuna, od čega se najveći dio odnosi na kupovinu i opremanje vozila posebnom opremom te izradu softvera.

'Mjesečno ćemo izdvajati dva milijuna kuna za plaće zaposlenika i mislim da se rijetko tko može pohvaliti time da je ove godine zaposlio 300 ljudi.

Plaća taksista je 4200 kuna neto, a sav bakšiš koji zarade ostaje njima. Mislim da bi vozači mogli mjesečno zarađivati i do šest tisuća kuna', kazao je Ivan Zubak.

Kao najveći problem s kojim su se dosad susreli u Oryxu ističu manjak vozača, a sada ih imaju dovoljno da pokriju dvije smjene, stoga još uvijek imaju otvoren natječaj.

'Natječaji su otvoreni i mi još uvijek tražimo vozače. Ušli smo u tržišne niše koje dosad nisu bile popunjene i nudimo usluge koje dosad nitko nije imao u ponudi.

U našim taksijima moći će se voziti i invalidi jer imamo vozila za njih, prilagodili smo i vozila za prijevoz životinja, a ciljamo i na posebne skupine građana, poput studenata, roditelja s malom djecom...

Naš je cilj da za dvije godine budemo broj jedan u prijevozu taksijem', istaknuo je Zubak.

U Oryxu napominju da ne očekuju sukobe s taksistima iz Radio Taxi Zagreba, kakvi su se pojavili kada je na tržište stigao Taxi Cammeo.

'Imamo dobre odnose s članovima Radio Taxi Zagreba. Ne očekujem probleme i sukobe. Uostalom, mi smo im ponudili niz naših usluga i ne vjerujem da će doći do incidenata', mišljenja je Pavo Zubak.

Iz Oryxa najavljuju da će, za razliku od Cammea, koristiti stajališta taksija jer dobivanjem licenci imaju pravo na to. Uz to valja napomenuti da građani nisu dužni uzeti prvi taksi koji se nalazi na stajalištu, kako to često taksisti sugeriraju, već mogu odabrati onaj koji žele.

'Ako plaćate licence, logično je da koristite stajališta za taksi gdje želite, jer ona su u vlasništvu Grada Zagreba. No vjerujem da ćemo imati toliko posla da nam stajališta neće biti potrebna', zaključio je Ivan Zubak.