Nova serija 4 se odlikuje velikom 'bubreg' rešetkom, istaknutim poklopcem motora, snažno zakrivljenom linijom krova, kutnim stražnjim staklom i naglašenom linijom ramena preko stražnjih kotača
BMW će sutra službeno predstaviti svoju drugu generaciju BMW-a serije 4 Coupé , ali slike koje su procurile online pokazale su nam vanjski stil novog coupéa.
Izravni prijenos premijere nove serije 4 možete pratiti sutra u utorak 2.6. u 18:00 sati preko ovog BMW-ovog linka.
Slike objavljene na Instagram računu BMWorldM čini se da su preuzete iz službene brošure, pa tako možemo vidjeti prednji, stražnji i bočni dio automobila, kao i neke opcije boja koje će biti dostupne pri pokretanju.
Nova serija 4 se odlikuje velikom 'bubreg' rešetkom, istaknutim poklopcem motora, snažno zakrivljenom linijom krova, kutnim stražnjim staklom i naglašenom linijom ramena preko stražnjih kotača.
Uz coupé, BMW razvija i model kabriolet serije 4, koji će umjesto metalne konstrukcije koju koristi trenutna generacija, imati krov od tkanine, a slijedi i četverovratna verzija Gran Coupé.
Serija 4 temelji se na najnovijoj varijanti BMW-ove CLAR (cluster architecture) platforme. Podržava i pogon na stražnjim kotačima i pogon na sva četiri kotača, premda za razliku od veće serije 8, razvoj poput zračnog ovjesa i upravljanja na četiri kotača se ne planira nuditi tijekom njegovog sedmogodišnjeg životnog ciklusa.
Paleta motora biti će slična onoj iz posljednje serije 3, na koju se veže serija 4, s većim rasponom od 2,0-litrenih četverocilindričnih i 3,0-litrenih šestocilindričnih pogonskih agregata koji će se nuditi od samog početka.
BMW-ovi insajderi potvrdili su planove za benzinske modele 420i, 430i i M440i xDrive zajedno sa 420d i 430d dizelskim motorima. Tu će biti i novi plug-in hibrid 430e, koji sadrži 2,0-litreni četverocilindrični benzinski motor i električni motor smješten na mjenjaču. 420i, 430i, 420d i 430d, svi sa standardnim pogonom na zadnjim kotačima, nuditi će se s opcionalnim pogonom na sva četiri kotača xDrive. M440 xDrive će standardno imati pogon na svim kotačima.