Iz godine u godinu automobili postaju sve kompleksniji i nakrcaniji tehnologijom. Kako bi bili sigurni u pouzdanost vlastitog proizvoda BMW-ovi inženjeri odrađuju stotine tisuća kilometara prototipnim mazgama. Evo kakvu torturu prolaze ovi automobili
Za početak, valja ih sakriti od znatiželjnih očiju i posebice objektiva automobilskih paparazza.
Svaki primjerak temeljito je prekriven kamuflažom kako izvana tako i iznutra. Sva ova kamuflaža mora biti i funkcionalna, odnosno ne smije previše remetiti rezultate testiranja.
Testne mazge potom prolaze sijaset testova na zatvorenim stazama, otvorenoj cesti, u gradskim uvjetima te ispitivanja pri ekstremno niskim i visokim temperaturama, kao i na raznoraznim podlogama - od snijegom i ledom okovanog polarnog kruga, do simulacija nekoliko desetaka centimetara dubokih vodenih površina.
U konačnici, BMW robotima testira i sve pokretne elemente poput vrata, kvaka i zaklopnih retrovizora kako ne bi došlo do neugodnih situacija nakon što automobil krene u prodaju.
Čak i uz sve ove predostrožnosti novi automobili često završe na servisnim akcijama, a prve generacije nerijetko muče dječje bolesti.