Električni automobili u mnogočemu se razlikuju od svojih pandana pogonjenih motorom s unutarnjim izgaranjem
Najuočljivija razlika je, naravno, manjak ispušnog sustava, kao i rešetke hladnjaka na električnim vozilima, no to je samo početak priče. Ova vozila fundamentalno se razlikuju skoro do posljednje komponente, a možda najbolji primjer su gume.
Možda biste mogli pomisliti da električni automobili mogu koristiti postojeće pneumatike, no bili biste samo djelomično u pravu.
Goodyear tvrdi da zbog većeg okretnog momenta dostupnog praktički od 0 okretaja u minuti električna vozila troše konvencionalne gume i do 30 posto brže od benzinaca i dizelaša.
Stoga su razvili gumu EfficientGrip Performance koja bi se u prodaji trebala naći početkom iduće godine. Ovaj pneumatik uz specijalnu mješavinu ima i uže ripne, te niži otpor kotrljanja kako bi smanjio potrošnju i produžio autonomiju.
Budući da su električni automobili značajno teži od benzinaca i dizelaša istih dimenzija, Goodyearova guma ima i ojačan bočni zid, a inženjeri su se također potrudili učiniti gumu tišom jer električni pogoni praktički ne proizvode buku, pa zvuk kotrljanja kotača dominira u unutrašnjosti vozila.
Gume igraju značajnu ulogu u ponašanju vozila, pa je za očekivati da će napredak i na ovom polju ubrzati ionako impresivna vozna svojstva električnih automobila.