Svi konceptni automobili predstavljeni u Šangaju pripadaju skupini novih energetskih vozila (NEV). U Kini ova kategorija uključuje potpuno električna vozila, kao i modele s plug-in hibridnim i pogonima za produljenje doseg
Strategija marke Volkswagen 'U Kini, za Kinu' poprima vidljiv oblik: na ovogodišnjem Auto Shanghai (23. travnja do 2. svibnja), jednom od najvažnijih svjetskih sajmova automobila, VW-ova tri će kineska zajednička poduzeća predstaviti električne konceptne automobile. U središtu pozornosti je električni notchback model iz FAW-Volkswagena, električni SUV u B-segmentu s produženim dosegom zahvaljujući tehnologiji produljenja dosega (EREV) iz SAIC VOLKSWAGENA kao i potpuno električni SUV iz Volkswagen Anhui. Sva tri konceptna automobila utjelovljuju Volkswagenov novi kineski DNK – i u smislu tehnologije i dizajna i u odnosu na vrijeme razvoja, koje je skraćeno za više od 30 posto.
Nova energetska vozila (NEV)
Svi konceptni automobili predstavljeni u Šangaju pripadaju skupini novih energetskih vozila (NEV). U Kini ova kategorija uključuje potpuno električna vozila, kao i modele s plug-in hibridnim i pogonima za produljenje dosega. Samo u skupini NEV-ova, Volkswagen će lansirati više od 20 modela do 2027. godine – omogućujući tvrtki da pruži pravu (djelomično) električnu ponudu za sve kupce.
'Naša strategija 'U Kini, za Kinu' dovela nas je na pravi put. Naš cilj je ostati vodeći međunarodni proizvođač automobila u Kini - čak i u doba inteligentnih povezanih vozila', kaže Thomas Schäfer, izvršni direktor marke Volkswagen. 'Imamo sve što je potrebno za uspjeh: kraće vrijeme razvoja, jake partnere, sofisticirani lokalni razvoj, proizvodnju i infrastrukturu kao i prave proizvode i inovacije za naše kineske kupce. To je upravo ono što ćemo dokazati s našim gotovo produkcijskim konceptnim automobilima u Šangaju.'
Andreas Mindt, glavni dizajner marke Volkswagen, komentira: 'Prilagodili smo naše utvrđene europske dizajnerske vrijednosti - stabilnost, dopadljivost i 'tajni umak' - kineskom tržištu. Rezultat je filozofija dizajna koja poštuje naslijeđe naše marke, dok u isto vrijeme odražava želje i očekivanja nove generacije kupaca u Kini.'
Sajam Auto Shanghai održava se svake dvije godine od 1985., naizmjenično s Auto China u Pekingu. To su najveći sajmovi automobila na svijetu. Ove godine sajam u Šangaju traje od 23. travnja do 2. svibnja, a prva dva dana rezervirana su za novinare. Očekuju se stotine tisuća posjetitelja na sajamskom prostoru milijunske kineske metropole u osam dana otvorenosti za javnost. Prije dvije godine više od 1000 izlagača iz 17 zemalja predstavilo je svoje proizvode i usluge na oko 360.000 kvadratnih metara.