NAKON 20 GODINA

Lamborghini ima novi logo: Novi korporativni izgled usmjeren na održivost i dekarbonizaciju

29.03.2024 u 12:13

Bionic
Reading

Legendarni bik u središtu logotipa je doživio veliku transformaciju. Po prvi put postojati će pojedinačno na digitalnim dodirnim točkama tvrtke, odvojen od klasičnog štita kako bi dobio još veću istaknutost

Nakon više od dva desetljeća od posljednjeg ažuriranja, Automobili Lamborghini je obnovio svoj povijesni logo. Restauriranje je vođeno novom strategijom koja uključuje prilagodbu vizualnog izričaja marke kako bi bolje odražavao 'hrabre', 'neočekivane' i 'autentične' vrijednosti misije, naime 'Driving Humans Beyond', koncept koji se prevodi u namjeru da uvijek ići izvan granica, standarda i konvencija.

Prema Lamborgfhiniju, ova je evolucija dio širokog procesa transformacije nazvanog Direzione Cor Tauri, strategije koja utjelovljuje Lamborghinijevu novu putanju usmjerenu na održivost i dekarbonizaciju. Cilj je stvoriti čvrst pakt s budućim generacijama, koji će služiti kao inspiracija i model za inovacije i održivi napredak.

Automobili Lamborghini ima novi logo Izvor: Promo fotografije / Autor: Automobili Lamborghini

Imajući to na umu, kuća iz Sant'Agata Bolognese provodi promjene koje ne uključuju samo automobile, već i korporativni identitet u cjelini, čime utječu na kulturu i vrijednosti tvrtke, koje će također dobiti novi izraz u smislu svih vizualni aspekti.

Novi logotip, predstavljen jučer i korišten na svim službenim kanalima tvrtke, redefiniran je širim Lamborghini fontom od svog prethodnika i bojama koje su minimalne, ali podebljane. Stoga se crna i bijela ponovno potvrđuju kao primarne nijanse, simbolizirajući jasan identitet brenda, dok se žuta, uz uvođenje zlatne boje, koristi kao boja naglaska.

Ova obnovljena verzija logotipa postaje sastavni dio prepoznatljivog identiteta tvrtke i također će se primjenjivati na budućim automobilima. Osim toga, legendarni bik u središtu logotipa doživio je veliku transformaciju. Po prvi put postojati će pojedinačno na digitalnim dodirnim točkama tvrtke, odvojen od klasičnog štita kako bi dobio još veću istaknutost.

Lamborghini ima novi logo Izvor: Promo fotografije / Autor: Automobili Lamborghini

Ali promjena se također proteže na sve manifestacije brenda. Zapravo, stvoreno je službeno pismo Automobili Lamborghini koje odražava nepogrešive linije i uglatost automobila, u skladu sa stilom i dizajnom tvrtke sa sjedištem u Sant’Agati Bolognese, a koristit će se za komunikaciju tvrtke. Redizajn također uključuje novi skup ikona, razvijen u suradnji s Lamborghini Centro Stile, koji će se po prvi put koristiti i dijeliti ravnomjerno na svim digitalnim dodirnim točkama.

U kontekstu koji se brzo mijenja, Automobili Lamborghini gleda u budućnost s redizajniranim logotipom koji utjelovljuje inovativnost i odlučnost. To je strateška promjena koja savršeno nadopunjuje holistički pomak zacrtan programom Direzione Cor Tauri, označavajući novu fazu u pozicioniranju tvrtke.