sinergija

Opel će u svom pogonu proizvoditi i DS; sredinom 2021. izrađivat će ga i u Rüsselsheimu

03.06.2020 u 12:13

Bionic
Reading

Investicija će dugoročno ojačati proizvodnju vozila na lokaciji Rüsselsheim s proširenom ponudom proizvoda

Opel je objavio kako će se koncentrirati na proizvodnju automobila u svom glavnom pogonu u njemačkom gradu Rüsselsheimu. U budućnosti će se s tamošnjih montažnih linija silaziti tri modela, a jedan od njih će biti DS. Od ljeta 2021. nadalje, novi model PSA premium marke DS Automobiles proizvoditi će se u ovoj tvornici, najavio je njemački proizvođač koji pripada francuskoj PSA grupi. Limuzina Insignia trenutno silazi s montažne trake u tom postrojenju s 2400 zaposlenih (stanje krajem 2019.), a nova generacija kompaktnog automobila Astra biti će dodana krajem 2021. godine.

Generalni direktor Opela Michael Lohscheller je rekao: 'Investicija će dugoročno ojačati proizvodnju vozila na lokaciji Rüsselsheim s proširenom ponudom proizvoda.' Riječ je o milijunskom ulaganju, jer se Opel uvelike oslanja na elektromobilnost.

Istodobno, prema informacijama tvrtke, planira se prestati s proizvodnjom mjenjača i otkivaka u tvornici u Rüsselsheimu tijekom 2021. godine . Oko 200 zaposlenika još uvijek radi na tom programu, a uprava sada želi započeti razgovore sa socijalnim partnerima. U načelu su se dogovorili da neće biti otpuštanja radnika do sredine 2025.

Metalski sindikat IG Metall i Opće radno vijeće Opela kritizirali su planirano zatvaranje pogona za proizvodnju mjenjača u Rüsselsheimu. 'Uložiit ćemo sve napore da Rüsselsheim ne postane puko postrojenje za montažu, već da on ostane mjesto potpune proizvodnje i razvoja automobila', naglasio je sindikalista Rudolf Luz, koji je član Opelovog nadzornog odbora.

Možda je jedan od modela DS Automobiles i novi DS9, koji je s dužinom od 4,93 metra, širinom 1,85 metra i velikim kotačima promjera 690 mm upečatljiviji od ostalih salona u svojoj klasi. Koristi novu verziju EMP2 (Efficient Modular Platform 2) arhitekture s dužim međuosovinskim razmakom koji se prije nije koristio s limuzinskim automobilom, što uvelike koristi stražnjem putničkom prostoru.

Isprva će se DS 9 nuditi s novim E-TENSE hibridnim pogonskim agregatom koji sadrži PureTech turbo-benzinski motor s električnim motorom za ukupno 225 KS snage i sposobnim za prijelaz između 40 i 50 kilometara (WLTP) u režimu nulte emisije zahvaljujući bateriji od 11,9 kWh.