Električni automobili trenutno čine mali djelić ukupne globalne prodaje automobila no taj udio raste eksponencijalno
Nissan Leaf je možda ponajbolji pokazatelj ovog trenda. Kad se prva generacija pojavila na tržištu 2010, na listu čekanja stalo je tek par stotina kupaca. Sedam godina kasnije u prva dva mjeseca otvorene knjige narudžbi, na popisu se nalazi čak 10.000 imena.
Naravno, valja u obzir uzeti to da je novi Leaf u svakom aspektu značajno napredovao u odnosu na prethodnika. Novi model razvija 150 KS te raspolaže baterijskim paketom kapaciteta 40 kWh što mu je dovoljno za prevaljivanje do 380 km s jednim punjenjem.
Prva generacija Leafa raspolagala je baterijom od 24 kWh i motorom od 110 KS, te je prevaljivala do 160 km s jednim punjenjem.
Tehnička unapređenja po strani, električni automobili znatno su prihvaćeniji danas nego što su bili prije sedam godina, a u međuvremenu je i infrastruktura proširena brzim punjačima do te mjere da se njima moguće zaputiti i na duže relacije.
Globalna prodaja električnih automobila u odnosu na 2016 porasla je za čak 63 posto, a očekuje se da će u 2017 biti proizvedeno više od milijun automobila na struju.
Nissan će krenuti s isporukom Leafa u veljači iduće godine.