Imati će četiri varijante pogona: Elroq 50 s baterijom 55 kWh i snagom od 125 kW (170 KS), Elroq 60 sa 63 kWh i snage 150 kW (204 KS), Elroq 85 s 82 kWh i snagom 210 kW (286 KS), Elroq 85x s 82 kWh i 220 kW (299 KS) te pogonom na sve kotače
Škoda Elroq bi se trebao pridružiti najpopularnijoj kategoriji automobila u Europi danas, kompaktnom SUV-u. 'Elroq je prekretnica u našem BEV portfelju, prvi u nadolazećoj liniji od šest novih potpuno električnih modela, nakon uspjeha Enyaqa i Enyaq Coupéa,' naglašava izvršni direktor Škode Klaus Zellmer.
U ovoj klasi predstavlja električnu alternativu Škodi Karoq s motorom s unutarnjim izgaranjem. U hijerarhiji električnih vozila češke marke, Elroq će se smjestiti između Enyaqa i budućeg urbanog SUV crossovera Epiq.
'Modern solid' dizajn
Elroq je prvi automobil češkog proizvođača automobila koji donosi potpuno novi stil 'Modern solid' dizajna. 'Njegov funkcionalan, minimalistički i čist 'Modern solid' izgled odiše autentičnošću i robusnošću, zadržavajući tako prepoznatljive Škodine dizajnerske značajke koje su obilježja naše marke,' tako glavni dizajner Oliver Stefani opisuje novi stil.
Jedan karakterističan element novog jezika je nova rešetka hladnjaka Tech Deck Face, koja sadrži radar i prednju kameru i elegantno nastavlja novi dizajn prednjih svjetala. Već i osnovna verzija automobila koristi LED tehnologiju, a LED Matrix prednja svjetla s 36 pojedinačnih svjetlosnih segmenata bit će dostupna kao opcija. Natpis Škoda na poklopcu motora još je jedna nova značajka.
Stil dizajna također se osjeća u interijeru. Head-up zaslon ima grafiku u stilu novog korporativnog identiteta marke; vozač će uživati u 5,3-inčnoj digitalnoj ploči s instrumentima, a infotainment sustav ima 13-inčni zaslon osjetljiv na dodir. Različiti Design Selections, koji su različite verzije dizajna interijera, naglašavaju korištenje recikliranih materijala i materijala koji se mogu reciklirati.
Elroq nudi 470 litara prostora za prtljagu, s do 1580 l prtljažnog prostora kada su stražnja sjedala preklopljena. Još jednom, automobil će nuditi niz Simply Clever značajki kao i pametne skladišne prostore kapaciteta do 48 l. Dodatne značajke uključuju novi džep za pohranu kabela za punjenje i podesivu policu za prtljagu. Još jedna zanimljiva nova značajka je QR kod koji kupca vodi do pregleda opreme i dostupnih funkcija njegovog automobila te mu omogućuje gledanje video uputa za korištenje nekih od pametnih rješenja automobila.
Elroq u Amsterdamu
Medijske vožnje kamufliranom Škodom Elroq EV održane su u nizozemskoj prijestolnici Amsterdamu. Izbor lokacije nije bio slučajan. Nizozemska je tradicionalno tržište za Škodu i marka je ondje napredovala posljednjih godina. Nizozemsko tržište također je poznato po velikom udjelu prodaje električnih i elektrificiranih automobila koji čine više od trećine tržišta. S više od 200.000 punionica, zemlja također ima najgušću mrežu punionica u Europi. To je i razlog zašto je Škoda Enyaq tamo uspješna, Nizozemska je zapravo treće najveće tržište za ovaj model. Istovremeno, nizozemski kupci pomiču svoj interes prema pristupačnijim električnim vozilima. To je velika prilika za novi Elroq i Škodu da prošire svoju bazu kupaca u Nizozemskoj, ali iu Europi općenito.
Rođak Enyaqa
U tehničkom smislu, Škoda Elroq bliski je rođak obitelji Enyaq i temelji se na istoj platformi MEB. Elroq će biti dostupan u ukupno četiri varijante pogona: Elroq 50 ima bateriju od 55 kWh i električni motor od 125 kW (170 KS) koji pokreće stražnju osovinu. Elroq 60 dobiva bateriju od 63 kWh i elektromotor od 150 kW (204 KS), dok Elroq 85 nudi bateriju od 82 kWh i elektromotor od 210 kW (286 KS). Elroq 85x ima isti kapacitet baterije plus pogon na sve kotače i 220 kW (299 KS) snage.
U WLTP ciklusu, Elroq će također imati domet veći od 560 km s jednim punjenjem. A brzo punjenje od 10 do 80 posto je stvar za manje od 28 minuta za sve varijante. Punjenje kod kuće, na primjer pomoću jednog od Škodinih wallboxova s do 11 kW snage, može trajati između 5,5 i 8 sati pri maksimalnoj snazi, ovisno o dizajnu.
Niz sigurnosnih i pomoćnih sustava također je dio standardne opreme. Nove značajke uključuju korištenje podataka temeljenih na oblaku za poboljšanje funkcionalnosti Travel Assista i napredne funkcije za lakše parkiranje. Elroq će, na primjer, nuditi daljinsko parkiranje i parkiranje s obučenim osobama. Potonja značajka omogućuje vozaču da nauči automobil parkirati na pet lokacija s maksimalnim uvježbanim putovanjem do 50 metara.
Automobil na ovoj ruti može izvoditi manevre potpuno automatski, pa čak i na daljinu putem aplikacije MyŠkoda. Aplikacija, inače, također olakšava punjenje zahvaljujući Powerpass usluzi ili upravljanju kućnim punjenjem iz wallboxa.