Nova S-klasa ne bi trebala dobiti potpuno električni pogon, već se radi o 48-voltnim blagim hibridnim pogonima s benzinskim i dizelskim motorima, ali i i novim plug-in hibridnim pogonskim sklopovima
Mercedes-Benz je u prvoj epizodi svoje digitalne press konferencije 'Meet Mercedes DIGITAL: Executive Update' objavio prvu fotografiju nove generacije S-klase, njihovog najreprezentativnijeg modela koji će imati svoju premijeru ujesen ove godine. Nova S-klasa, interne kodne oznake W223, otkriva njegov konvencionalni stil, no luksuzna limuzina bi trebala imati veću pojavnost te će dobiti još masivniju prednju rešetku. Model će također postaviti nove standarde za pomoćne sustave i pogone, kaže proizvođač.
Prije svega, to bi trebali osigurati elektrificirani motori 'na zahtjev', rekao je Daimlerov šef Ola Källenius, no više detalja o novom modelu nije otkrio. Čini se da je ipak riječ 48-voltnim blagim hibridnim pogonima s benzinskim i dizelskim motorima, ali i i novim plug-in hibridnim pogonskim sklopovima. U slučaju ovog potonjeg, njegov električni domet bi trebao biti veći od 60 kilometara.
Kako sada stoje stvari, nova S-klasa ne bi trebala imati potpuno električni pogon. Poznato je i da će nešto manji potpuno električni model stići pod imenom EQS, koji je predstavljen javnosti ujesen 2019. kao koncept EQS Vision, a koristiti će namjensku platformu i dolazi s nekoliko mjeseci kašnjenja.
Planirano je da će proizvodnja nove S klase započeti u rujnu ove godine u tvornici 56 tvrtke Mercedes-Benz u njemačkom Sindelfingenu. U istom proizvodnom pogonu će se proizvoditi potpuno električni model EQS 2021. godine.
Inače, u prvoj epizodi digitalne press konferencije pored osvrta na trenutnu situaciju i ponovnog pokretanja proizvodnje vozila, fokus je bio na budućim ciljevima Mercedes-Benza. Ola Källenius, predsjednik Upravnog odbora Daimler AG-a i Mercedes-Benz-a AG, razmišlja o postignutim prekretnicama 'Ambition2039' na putu da postane CO₂ neutralna kompanija i daje izglede o sljedećim koracima i mjerama.
Osim CO₂ neutralne proizvodnje u cijelom svijetu, ove mjere uključuju elektrifikaciju svih inačica modela i tipova vozila, što uvelike omogućava globalna mreža za proizvodnju baterija sa svojim kompetencijskim centrom u Kamenzu kod Dresdena. Jörg Burzer, član uprave Mercedes-Benza AG, odgovoran za upravljanje proizvodnim i opskrbnim lancima, po prvi put daje ekskluzivan uvid u proizvodnju baterija za EQC (EQC 400 4MATIC: kombinirana potrošnja energije: 20,8 - 19,7 kWh/100 km; kombinirana emisija CO₂: 0 g/km).