Rast popularnosti SUV-ova i crossovera, praćen padom u praktički svim ostalim segmentima, počeo je uzimati svoj danak
Toyota je tako, navodno, odustala od daljnjeg natjecanja u takozvanom D-segmentu. Iako se očekivalo da ćemo uskoro vidjeti nasljednika Avensisa, to se neće dogoditi.
Glasnogovornik Toyote je Autocaru priznao kako dižu ruke od četvrte generacije zbog pada prodaje i sve većih rezanja marži.
Prošle godine Toyota je uspjela prodati svega 25.319 primjeraka Avensisa, što je čak 28 posto manje nego u 2016.
Usporedbe radi, Volkswagen je u istom periodu prodao 183.288 Passata, a Škoda 81.410 Superba.
Iako očito nećemo dočekati novi Avensis, poprilične su šanse da Toyota neće u cijelosti odustati od sedanskog segmenta, pa je tako moguće da u dogledno vrijeme na nekom od autosalona vidimo kompaktniju limuzinu zasnovanu na nedavno predstavljenom Aurisu.