Električni automobil za mase, Model 3, za Teslu je slučaj - biti ili ne biti. Američka kompanija se od lansiranja proizvodnje muči doseći planirane kvote od 5.000 automobila tjedno, a sad im je to i pošlo za rukom
Tesla je u drugom kvartalu isporučila 53.339 vozila, odnosno 55 posto više nego u prvom. Po prvi put Model 3 je nadmašio proizvodnju oba ostala proizvoda zajedno - Modela S i Modela X, a i sama proizvodnja Modela 3 se gotovo udvostručila.
Cilj valjda opravdava sredstvo jer da bi ga u Tesli dosegli morali su pribjeći nekim neuobičajenim metodama. Tako je otprilike 20 posto Modela 3 izrađeno na naknadno pridodanoj proizvodnoj liniji GA4 odnosno unutar šatora.
Inženjeri su također zaključili kako je automobilu dovoljno i 6 posto, odnosno 300 točaka za varenje manje, te su roboti reprogramirani kako ih ne bi činili. I samim robotima je ubrzan rad na razinu višu od one koju preporučuje proizvođač.
Hoće li se ovi postupci obiti Tesli o glavu ostaje za vidjeti.
Impresivan Teslin rezultat, ipak, nije sve zadivio u jednakoj mjeri. Fordov prvi čovjek europskog ogranka, Steven Armstrong, u twittu se osvrnuo na Muskovu objavu o proizvodnju 7.000 automobila za sedam dana komentarom kako Ford učini isto u otprilike četiri sata.
Na Model 3 još uvijek čeka 420.000 kupaca.