SIAL 2016.

Agrokorovi brendovi predstavili se u Parizu

21.10.2016 u 11:39

Bionic
Reading

Šest kompanija Agrokor koncerna - Agrolaguna, Belje, Jamnica, Ledo, PIK Vrbovec i Zvijezda, u zajedničkom nastupu s Hrvatskom gospodarskom komorom, predstavilo se od 16. do 20. listopada na najvećem europskom sajmu prehrambene industrije – SIAL u Parizu. Ovo 51-o tradicionalno izdanje SIAL-a ugostilo je čak 7.000 izlagača iz 100 svjetskih zemalja te ga je posjetilo više od 155.000 posjetitelja

Kako javljaju iz Agrokora, predstavnici njihovih kompanija uspješno su prezentirali svoje proizvode i brendove te ostvarili važne poslovne kontakte na potencijalnim novim izvoznim tržištima. Agrolaguna je tako predstavila svoje proizvode pod brendovima Ol Istria, Vina Laguna i Sir Laguna koji su osvojili brojne internacionalne nagrade za kvalitetu.

Belje se također predstavilo sa svojim nagrađivanim vinima, Baranjskim kulenom i ABC svježim krem sirom. Aduti tvrtki Jamnice za predstavljanje na Sialu-u bile su vode Jamnica i Jana. Zvijezda, Margo i Omegol brandovi bili su u fokusu predstavljanja Zvijezde, dok su Ledo i Pik Vrbovec na sajmu predstavili gotovo cjelokupan asortiman svojih proizvoda.

'Širenje poslovanja uz otvaranja novih tržišta ključno je za uspješno poslovanje u budućnosti te su upravo sajmovi poput Siala izvrsne prilike za ostvarenje ili produbljivanje međunarodnih suradnji. Kroz prisustvovanje na ovogodišnjem, ali i nekoliko prethodnih sajmova, uvjerili smo se da je Sial pravo mjesto za pozicioniranje kompanija Agrokor koncerna na internacionalnom tržištu. Kroz ostvarene kontakte i suradnje dodatno ćemo ojačati platformu za buduće izvozne uspjehe, a što jest jedna od ključnih odrednica budućeg poslovanja Agrokorovih proizvodnih kompanija', istaknula je Jasna Mikačić, direktorica marketinga za izvoz Agrokor koncerna.