Kupovina nekretnine većinu će milenijalaca barem jednom natjerati na suze, pokazalo je istraživanje američke tvrtke za tržište nekretnina Zillow
Bilo da je riječ o organizaciji vjenčanja, otkazima, rođenju djeteta, sve su to prijelomni životni trenuci koji nam katkad tjeraju suze na oči. Na taj popis sada možemo dodati i kupovinu nekretnina.
Prema istraživanju američke tvrtke za nekretnine Zillow, polovicu kupaca prve nekretnine ta je kupovina natjerala u plač. Istraživanje je pokazalo da su milenijalci i pripadnici generacije Z 'osjetljiviji' kupci. Ako ste milenijalac, šanse da zaplačete barem jednom u procesu kupovine nekretnine iznose 65 posto, a u slučaju da ste pripadnik generacije Z, šanse za to su 61 posto, piše Fortune.
Nije to iznenađujuće s obzirom na to kakva je situacija na američkom tržištu, na kojem je potražnja za nekretninama velika, a ponuda ograničena. Većina nekretnina tako dobiva sve više ponuda, a polovica njih proda se po cijeni višoj od početne prodajne cijene, piše u izvješću tvrtke Zillow.
Gotovo trećina nedavnih kupaca doživjela je to da im je željenu nekretninu preoteo netko tko je platio sve u gotovini. 'Kupovina kuće razlikuje se od kupovine druge imovine, ona je osobna i emocionalna', rekla je Amanda Pendleton, stručnjakinja za trendove u Zillowu.
'Kada date ponudu za željeni dom, već ste zamislili svoj život u njemu. Ako izgubite taj dom zbog veće ponude, možete se osjećati kao da ste izgubili budućnost koju ste već počeli planirati', dodala je.
Istraživanje je pokazalo da čak i kada kupci uspiju kupiti nekretninu, u pravilu i tada doživljavaju stres zbog današnjeg izrazito konkurentnog tržišta.