ISTARSKI TURIZAM

Brendiranjem do više gostiju

27.07.2010 u 16:10

Bionic
Reading

Gospodarska kriza ipak se odražava i na najprofitabilniju hrvatsku gospodarsku granu – turizam, no sezona još traje. Donekle i očekivani minus, nastoji se nadoknaditi

Istarski turizam trenutačno bilježi 'minus' od 3,7 posto u noćenjima, no prema riječima direktora Turističke zajednice Istarske županije Denisa Ivoševića, popunjenost kapaciteta znatno se popravila u posljednjih nekoliko dana.

'Do prije sedam dana imali smo minus od šest posto, no tijekom vikenda smo koji postotak nadoknadili', kaže Ivošević, dodajući da će se na današnjoj, trećoj po redu, sjednici Turističkog vijeća IŽ, posebno razmatrati 'rupa' u lipnju te ideje i prijedlozi kako privući goste baš u Istru.

Jedna od točaka dnevnog reda je i 'brendiranje' Istre. Raspravljat će se o vizualnom identitetu, ali i o heterogenosti promotivnih materijala te, kako kaže Ivošević, pokušati dati uniforman model promoviranja.