PRODUKCIJA KAMPANJE

Bruketi&Žiniću 1,2 milijuna kuna, a Digitelu 1,6

29.11.2011 u 13:22

Bionic
Reading

Za kreativnu produkciju kampanje, dvije vodeće političke opcije prijavile su za sada dio troškova koji će zasigurno biti veći: HDZ je Digitelu do sada isplatio oko 1,6 milijuna kuna, a Kukuriku koalicija za agenciju Bruketa&Žinić izdvojila je oko 1,2 milijuna kuna

Iz objavljenih izvješća o troškovima izborne promocije vidljivo je koliko su dvije vodeće političke opcije do sada potrošile za kreativnu produkciju kampanja: ne računajući trošak zakupa medija u kojima se stranke oglašavaju, ovi se troškovi odnose na osmišljavanje cjelokupne kampanje i svih poruka koje se komuniciraju, kao i na produkciju pojedinačnih komunikacijskih alata – TV spotova, printa i internetske kampanje.

U vrlo detaljnom HDZ-ovom izvješću u deset izbornih jedinica iskazan je trošak za produkciju kampanje agenciji Digitel od 154.702 kune, a u jednoj od 121.738 kuna, što znači da je ukupno Digitelu do 26. studenog uplaćeno oko 1,6 milijuna kuna.

U izvješću SDP-a nisu pobrojani troškovi agencije Bruketa&Žinić, nego se nalaze na listi HNS-a, jer, kako nam je objasnio Igor Kolman, zajednički vode kampanju, pa se prikazani troškovi odnose za 'kreativu' za cijelu Kukuriku koaliciju, a ne samo za Čačićevu stranku.

Agencija Bruketa&Žinić za sada je uprihodila oko 1,2 milijuna kuna, odnosno po 111.818 kuna u jedanaest izbornih jedinica, no završno izvješće o troškovima kreativne produkcije bit će poznato tek nakon izbora. Iz SDP-a doznajemo da na popisu troškova nije iskazana i agencija Madison, iako njihova PR stručnjakinja Zinka Bardić aktivno sudjeluje u kampanji, jer je riječ o kontinuiranoj suradnji, odnosno godišnjem ugovoru koji je ostao nepromijenjen.