Ne kaže se uzalud da je traženje posla 'posao s punim radnim vremenom'. Ipak, bitan je i način na koji nešto radimo, stoga je portal MojPosao provjerio kako građani najčešće traže posao u anketi provedenoj na gotovo 400 ispitanika
Očekivano, najviše ispitanika (82 posto) posao traži pregledavanjem oglasa za posao.
'Stalno pregledavam nove poslove u kategoriji posla koji tražim', kaže jedan od ispitanika, a drugi dodaje: 'Posao se traži kroz sve navedene opcije, ali i to je individualno kako će tko doći do radnog mjesta. Ako je netko uspio na jedan način, ne znači da to vrijedi za svakog drugog.'
Otvorene molbe šalje osam posto ispitanika, jer smatraju da 'tako mogu doprijeti do većeg broja potencijalnih poslodavaca'.
'Slanje otvorenih, personaliziranih molbi smatram najboljim načinom za predstavljanje potencijalnim poslodavcima. Ipak, zbog kulture neodgovaranja na e-mailove, izuzetno je teško stupiti u kontakt s poslodavcima', primjećuje jedan ispitanik.
Preko prijatelja/poznanika posao najčešće traži šest posto ispitanika koji smatraju da je to 'najlakša, najbrža i najbolja potraga za poslom'.
'Posao tražim preko kolega iz struke', pojašnjava jedan od ispitanika.
Društvene mreže popularan su kanal za traženje posla kod tri posto ispitanika, dok putem (virtualnih) sajmova karijera posao najčešće traži jedan posto ispitanika.
Potraga za poslom pregledavanjem aktualnih natječaja svakako je najkvalitetniji način traženja budućeg ili novog zaposlenja. Ipak, treba reći da je takvu vrstu potrage korisno dopunjavati i drugim oblicima traženja posla', savjetuje Marko Oltean s portala MojPosao. 'Dobar primjer kako proširiti potragu jest i posjet sajmu 'Virtualni dani karijera i znanja' koji smo i ove godine organizirali u suradnji s dva partnerska i vodeća portala za oglašavanje radnih mjesta u regiji – Infostud.rs (Srbija) i Posao.ba (BiH). Sajam je u osam dana posjetilo više od 210.000 građana koji su poslodavcima izlagačima priložili više od 10.000 prijava na natječaje objavljene na sajmu.