Treći Combis Technology Day, konferencija sistem integratora-tvrtke Combis, u četvrtak je u Zagrebu predstavila najnovija istraživanja o prioritetima IT menadžera u Hrvatskoj i svijetu čiji rezultati pokazuju da je svima u fokusu digitalno poslovanje, 'cloud', mobilnost, analitika i sigurnost
Riječ je o Combisovom i istraživanju svjetske analitičke kuće Gartner pod nazivom 'CIO Agenda 2015' koja su pokazala i da smo svjedoci treće velike promjene uloge IT-a u kompanijama, koje pod utjecajem digitalnih tehnologija mijenjaju svoje poslovne modele, stvarajući nove pobjednike i gubitnike na tržištu.
U Gartnerovom istraživanju sudjelovalo je 2.810 IT direktora i članova uprava zaduženih za IT iz 84 zemlje i gotovo svih gospodarskih grana koji su svoje investicijske prioritete rangirali tako da im je na prvom mjestu ulaganje u poslovnu inteligenciju i analitiku (njih 41 posto), drugo je ulaganje u infrastrukturu i podatkovne centre (31 posto), a treće ulaganje u 'cloud' (27 posto).
Kako bi predstavio razmišljanja domaćeg tržišta, Combis je proveo istraživanje među IT menadžerima u Hrvatskoj kojima je ulaganje u sigurnost na prvom mjestu (za njih 20 posto), a slijedi ulaganje u infrastrukturu i podatkovne centre (17 posto) te u mobilne tehnologije i modernizaciju postojećih resursa (po 12 posto).
Na konferenciji je naznačeno i da Combis ima novo strateško područje koje je organizacijski objedinilo više poslovnih dijelova za pružanje IT usluga i poslovnog savjetovanja s ciljem stvaranja nove platforme za integraciju složenih IT usluga i rješenja. Ovim poslovnim potezom Combis je potvrdio svoju dugogodišnju poziciju vodećeg sistem integratora u Hrvatskoj, istaknuo je direktor Sektora IT infrastrukture u Combisu Siniša Staničić
U sklopu konferencije održan je i okrugli stol na temu tehnologije danas i sutra, koji je pokazao da su u fokusu stručnjaka i dalje mobilne tehnologije, računarstvo u oblaku ili 'cloud', društvene mreže i upravljanje informacijama.
Pažnju je privuklo i predavanje o iskustvu prve implementacije Oracle poslovnog rješenja za planiranje u maloprodajnoj industriji u regiji, odnosno o poboljšavanju procesa planiranja i analitike tvrtke Pevec u svim trgovačkim centrima i svim prodajnim programima.