Kineska tvrtka China Road and Bridge Corporation već godinu dana radi na izgradnji Pelješkog mosta. Zahvaljujući Ministarstvu prometa i Hrvatskim Cestama došli smo do tridesetak fotografija gradilišta na kojima se lijepo vidi kako napreduju radovi
Ranije ove godine, izvještavali smo kako se u morsko dno zabijaju piloti, njih 139, koji će nositi konstrukciju budućeg mosta. Na pilote će kasnije ići stupovi mosta a njihovim zabijanjem u cijevima se nakupio mulj koji se sada skuplja i odvozi s gradilišta.
Mulj se potapa na lokaciji udaljenoj dvadesetak nautičkih milja od gradilišta, a kako se doznaje piloti se sada betoniraju, dok se isto vrijeme armiraju i ostali važni elementi mosta.
Dok se kod Pelješca betonira, u Kini se u dvije tvornice sprema čelik za glavnu konstrukciju mosta preko kojeg će se, kad radovi završe, i odvijati promet.
Na mostu radi 375 ljudi, tridesetak bagera, kamiona i radnih strojeva, dok je na moru 21 plovilo - dizalice, brodovi za prijevoz elemenata mosta te trajekti, remorkeri i betonare.
'U lipnju je izrađeno dvanaest (12) kompleta armaturnih koševa za pilote. Počeli su radovi ugradnje armaturnih koševa i betoniranja pilota', objasnili su nam ranije iz Hrvatskih cesta.
U proteklom razdoblju od dana početka izvođenja radova do završetka lipnja 2019. godine zabijeni su svi čelični piloti, dodaju iz HC-a.