Od ponedjeljka 14. travnja u pet ujutro ukinuta je privremena prometna regulacija na brzoj cesti Solin – Klis, čime je završena jedna od najvažnijih faza radova na izgradnji novog prometnog čvora Mravince
Iz Hrvatskih cesta objavili su i novi video koji prikazuje trenutni napredak radova na prvoj, drugoj i trećoj fazi čvora Mravince.
Radovi na budućem čvoru Mravince teku prema planu. Dovršeni su svi ključni objekti u sklopu prve tri faze – uključujući potporni zid te nadvožnjake Mravince 1, 3 i 4, kao i Dračevac 1 i 2. Osim toga, završena je obnova asfaltnog kolnika i opremanje nadvožnjaka.
Nakon više od pet mjeseci privremene regulacije prometa – koja je započela u studenom 2023., s ljetnim prekidom – vozače od ponedjeljka ujutro očekuje potpuno otvorena trasa između Solina i Klisa.
Preostali radovi u sklopu projekta Mravince – poput zaštite pokosa, izrade završne kolničke konstrukcije te elektroenergetskih i opremaških radova – bit će dovršeni do ugovorenog roka, 7. rujna 2025. godine. Investitor projekta čvora Mravince (faze 1, 2 i 3) su Hrvatske ceste, dok je izvođač radova tvrtka Strabag. Vrijednost tih radova iznosi 7,2 milijuna eura (bez PDV-a).
U tijeku su i radovi na nastavku projekta – fazama 4 i 5, koje obuhvaćaju dionicu Mravince – TTTS u duljini od 2,5 kilometra. I te radove izvodi Strabag, a njihova vrijednost iznosi 32,7 milijuna eura (bez PDV-a). Na toj trasi trenutačno se izvodi probijanje lijeve i desne cijevi tunela Gladnjici s izlazne strane, kao i široki iskop te izgradnja nasipa u području budućeg čvorišta Karepovac.
Dodatno, u tijeku su i armirano-betonski radovi na zaštiti propusta za otpadne vode Rokalovo – Karepovac. U narednom razdoblju planiran je značajan iskop od približno 200.000 kubičnih metara između čvorova Mravince i Karepovac.