Najveći rast ulaganja u oglašavanje i dalje bilježi internetsko oglašavanje, a pored klasičnog display oglašavanja, podatci pokazuju rast oglašavanja kroz tražilice i društvene mreže
Sada je i službeno da prema brojnim istraživanjima provodimo više vremena na mobilnim uređajima nego pred televizijskim ekranom ili računalom.
Čak 95 posto mladih u Hrvatskoj pristupa internetu putem smartphonea, a već ove godine pojedini veliki brandovi u našoj zemlji napravili su znatan iskorak što se tiče internet marketing oglašavanja.
Prema najnovijem istraživanju instituta Zehnvier Research & Strategy, u 2017. godini tvrtke će povećati budžete za contentmarketinške internet projekte, a ono najvažnije je da će se prednost davati kvaliteti nad kvantitetom. Osim toga 2017. godina je godina prijenosa uživo na Facebooku, a Google je već prošle godine transformirao svoj algoritam za mobilnu pretragu, što se najviše odražava na rangiranje web stranica među rezultatima mobilne pretrage.
Mirakul Edukacijski centar 17. ožujka upisuje novu generaciju polaznika Internet marketing Akademije, višemjesečnog specijalističkog modularnog programa stručnog usavršavanja.
Program se sastoji od 8 redovnih modula, ukupnog trajanja 72 nastavna sata te 2 izborna modula, u trajanju dodatnih 16 nastavnih sati, a održat će se od 17. ožujka do 22. rujna 2017. godine.
Pregled programa po modulima:
MODUL 1 (17. ožujka 2017.)
Integrirana marketinška komunikacija
MODUL 2 (7. travnja 2017.)
Internet marketing
MODUL 3 (27. travnja 2017.)
Upravljanje web projektima i prodaja putem Interneta
MODUL 4 (18. i 19. svibnja 2017.)
SMM – Marketing na društvenim mrežama
MODUL 5 (8. lipnja 2017.)
Google AdWords – osnovni modul
MODUL 6 (30. lipnja 2017.)
Google AdWords – napredni modul
MODUL 7 (7. rujna 2017.)
SEO - Optimizacija web stranica za tražilice
MODUL 8 (22. rujna 2017.)
Google Analytics - analiza uspješnosti web sjedišta
MODUL 9 - IZBORNI (8. ožujka 2017.)
Mobilni marketing
MODUL 10 - IZBORNI (22. ožujka 2017.)
Online odnosi s javnošću i krizno komuniciranje
Upisom na Internet marketing Akademiju polaznici imaju priliku kroz deset modula, saznajte kako prilagoditi svoje online poslovanje trendovima koji nas čekaju u 2017. godini. Naučite sve o najnovijim tehnikama i alatima koji će vam pomoći u digitalnom poslovanju i oglašavanju.
Osim toga, imat ćete priliku raditi i upoznati vodeće hrvatske stručnjake iz područja digitalnog marketinga te razmijeniti kvalitetna iskustva s drugim polaznicima koji u pravilu dolaze iz vodećih hrvatskih tvrtaka koje imaju iznimno visoka očekivanja od učinkovitosti marketing aktivnosti i prodaje putem Interneta.
4 važne stvari koje ćete na programu saznati:
- koji su najpopularniji trendovi u području digitalnog oglašavanja
- kako oglašavati u realnom vremenu
- na koje sve kanale plasirati sadržaj kako bi došao do krajnjeg, ciljanog kupca
- kako napraviti oglas s dizajnom koji poziva na akciju.
Mjerenje učinkovitosti marketinških aktivnosti postalo je sveti gral marketinga u digitalnom oglašavanju i nužno je poznavati složene alate i tehnike pomoću kojih se online kampanje mogu optimizirati, izmjeriti i dati najveći mogući povrat na ulaganje.
Mirakul Edukacijski centar do sada je iz područja Internet marketinga educirao preko tisuću polaznika iz vodećih hrvatskih tvrtaka i institucija, a prosjek ocjena svih seminara je iznad 4,5 – što je dokaz ispunjenih očekivanja polaznika.
Seminari i radionice održat će se u Zagrebu – kongresni centar Plaza Event Centar
Upisi traju do 15. ožujka, a svoje mjesto možete rezervirati već sada.
Sve dodatne informacije o programu, predavačima i uvjetima upisa mogu se naći na web stranicama www.mirakul.hr/akademija/internet-marketing-akademija.